پزشکی و سلامتی

معرفی مقالات پزشکی
دوشنبه, ۳ شهریور ۱۳۹۹، ۰۳:۲۸ ب.ظ

چطوری می توان به آب کردن شکم منجر شد؟

امروزه راهکارهای مختلفی برای آب کردن شکم وجود دارد که باید نوع درست آنها را انجام داد تا نتیجه مطلوب را دریافت کرد. اینکه روی تک تک بافت های اطراف شکم، چه چربی و چه عضله، کار شود نیاز به دستوراتی دارد که باید به آنها توجه کرد. در ادامه آنها را برایتان معرفی خواهیم کرد.

آب کردن شکم با راهکارهای ساده

برخی بر این باورند که برای داشتن شکمی تخت و صاف فقط باید تمرینات شکم را انجام دهند و گرسنگی زیادی را تحمل کنند. این روش ها امروزه روش های رد شده ای هستند که توسط متخصصان تغذیه و ورزش رد می شوند. اما راهکارهایی وجود دارند که باید در ادامه به آنها توجه کنید.

1. غذای درست را انتخاب کنید

اولا نمی شود سراغ راهکارهای ورزشی برویم وقتی هنوز روش درستی برای تغذیه را مشخص نکرده ایم. دشمنان شکم صاف و کمر باریک، نوشیدنی های گازدار، شیرینی جات، چربی ها و غذاهای فست فودی هستند. با کنار گذاشتن آنها  و رفتن سمت یک رژیم غذایی سالم مثل رژیم میوه می توانید شروع به انجام سایر راهکارها برای لاغری کنید.

2. ورزش برای داشتن شکمی صاف

نمی توان داشتن شکم صاف ا فقط به رژیم غذایی محدود کرد. برای این منظور نباید هم فقط ورزش های مخصوص شکم را انجام داد. اگر می خواهید نتیجه مطلوبی را از روند کاهش وزن خود کسب کنید لازم است تمام بدن خود را به کار بگیرید و طوری فعالیت بدنی انجام دهید که چربی های کل بدنتان تحت تاثیر قرار بگیرد. از این طریق به مرور زمان و خود به خود شکمتان هم کوچک و آب خواهد شد.

3. خواب کافی داشته باشید

شاید باورتان نشود ولی گزینه ای که هورمون های بدنتان را تحت تاثیر قرار می دهد داشتن خواب کافی در ساعات شب است. اینکه بین ساعت 10 الی 2 شب را به خواب رفته باشید تاثیر به سزایی در تنظیمات هورمونی شما به همراه دارد. برای این منظور باید شام سبک میل کنید و تا جای ممکن زود شام بخورید. حتی می توانید کافئین را از خود برای ساعات عصر به بعد حذف کنید.

4. نفس های عمیق را امتحان کنید

یکی از راهکارهای جالبی که برای لاغری شکم وجود دارد، نفس های عمیق است. برای این منظور می توانید نفس دم را آرام آرام به داخل کشیده و بازدم را محکم از دهان خارج کنید. این ترفند را در مراحل ابتدایی روزانه 10 مرتبه انجام دهید و رفته رفته افزایش دهید. نکته خوب آن اینجاست که به مکان و زمان خاصی برای انجام نیاز ندارد منتها بهتر است بعد از وعده غذایی سنگین انجام نشود.

در آخر:

نباید از رژیم های خودسرانه برای لاغری شکم و آب کردن شکم پیروی کنید. هیچکدام از وعده های غذایی نباید حذف شوند و فقط بهتر است مقدار آنها کم شده و در وعده های بیشتری مصرف شوند.

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۹/۰۶/۰۳
milad gh

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی