پزشکی و سلامتی

معرفی مقالات پزشکی

امروزه با گسترش علم و تکنولوژی هر لحظه جنبه های بیشتری از زوایای مخفی علم و طبیعت عیان میشود که بسیاری از کاربردهای طب مکمل و پزشکی جایگزین را به اثبات رسانده و در عین حال بسیاری از مدعیان دروغین و شیاد طب نماهای فیک مثل انرژی درمانی کاذب را نیز به همین طریق فاقد اعتبار کرده است.

از طرفی همین پیشرفت دانش و فناوری که مزایای مفیدی برای زندگی بشر داشته و لوازم و وسایل جدیدی را برای رفاه و آسایش و بعضا تسریع در امور زندگی در اختیار انسانها قرار داده باعث بروز آلودگی ها و عوارضی در محیط زیست شده که برای حیات و سلامتی انسانها اثرات مخرب و زیان باری به همراه داشته است بویژه آلودگی های زندگی شهری مثل امواج مضر و مخرب مایکروویو و دکل های موبایل و سیگنال های الکتریکی که هر چند برخلاف آلودگی هوا با چشم دیده نشده و نامرئی هستند اما عوارض آنها بعد از سالها تحقیق و پژوهش توسط محققان عرصه پزشکی و سلامت به اثبات رسیده اند.

یکی از آن عوارض حاد، افزایش بیش از حد یون های مثبت در بدن انسان و محیط اطراف اوست که باعث ایجاد اتصال عرضی پیوندهای یونی (کووالانسی) در سلولهای بدن انسان شده و در نهایت به ایجاد رادیکالهای آزاد منتهی میشود که شناخته شده ترین عامل اصلی شیوع سرطان در جهان محسوب میگردد که از مداومت در عدم تعادل یونی در بدن نشات گرفته است . ناگفته نماند که سردرد ، استرس و اضطراب مزمن و بسیاری از ناخوشی های جسم و روح انسان از دیگر عوارض این آلودگی هاست.

به هر روی بشر امروزی نمیتواند با وجود عوارض استفاده از تکنولوژی های مدرن از استفاده از آنها را متوقف کند و در واقع در خیال برخی انسانهای مدرن امروزی مزایای تکنولوژی بر معایب آن چربیده  که صد البته این تصوری اشتباه و خطرآفرین است. اما براستی راه حل چیست که بتوان از تکنولوژی های جدید بدون هیچ عوارضی بهره مند گردید؟

یکی از ایده هایی که بعدا عملی شد و به عنوان چاره ای برای رفع این عارضه مطرح گشت ایجاد یک محافظ برای بدن انسان در برابر تشعشعات امواج رادیویی و مایکروویو بود اما این سد محافظ چطور ایجاد شده و به چه شکل ظهور میکند؟ آیا حتما لباس مخصوصی باید به تن کنیم؟

رفع این عارضه یعنی عدم تعادل یونی در بدن انسان با ایجاد تعادل توسط یون های منفی خنثی کننده یونهای مثبت و رادیکالهای آزاد میسر میگردد که همانگونه که در بالا ذکر شد چون این عارضه بیشتر در محیط زندگی شهری بوجود می آید میبایست در طبیعت و دور از زندگی شهری به دنبال محیط های سالمی گشت که دقیقا شرایطی برعکس داشته باشند.

بر حسب تحقیقات دانشمندان سنگ های آتش فشانی ، سواحل شن های سیاه ، آبشارها و چشمه های آب گرم مکانهایی هستند که به صورت طبیعی دارای مقادیر زیادی از یون های منفی بوده که زندگی در اطراف آنها به صورت مداوم میتواند به خنثی سازی رادیکال های آزاد بینجامد.

این روش درمان جایگزین تاثیر خوبی در کمک به شفای بسیاری از بیماریها و حفظ سلامتی دارد اما مشکل بعدی اینجاست که انسان شهری نمیتواند شهر و تجارت و شغل خویش را رها کرده و همیشه در این نزدیکی این مکانها حضور داشته باشد بلکه فقط گهگاهی در ایام فراغت حضور موقت در مجاورت آنها برای او میسر است.

پس از سالها پیگیری ، تحقیقات و آزمایش های فراوان ابتدا در سنگاپور و نهایتا در ژاپن دانشمندان محصولی به نام گردنبند اسکالر اختراع و عرضه کردند که با استفاده از همین مواد یون دار آتش فشانی و 76 نوع گوناگون کریستال های معدنی ساخته شده و توسط فناوری نانوتکنولوژی چینش آنها به صورتی کاملا متمرکز در مرکز محصول انجام گردیده است و از آنجا که میبایست بیشترین تاثیر را در چاکراهای انرژی بدن انسان بگذارد به شکل گردنبند ساخته و طراحی شده که هم جنبه تزیینی و زینتی داشته باشد و هم در موقعیت سینه بیشترین اثرگذاری را داشته باشد که البته محصولات اسکالر در شکل های دیگری مثل قلم و شیلد محافظ هم ساخته شده اند اما بیشترین کاربرد را همین گردنبند انرژی دارد که تا شعاع ده متر از بدن انسان را تحت الشعاع قرار میدهد.  لازم به ذکر است که محصول مشابهی به نام دستبند مغناطیسی هم با کاربرد نزدیک جهت یونیزاسیون گلبولهای خون تولید و عرضه میگردد که تاثیر مثبتی در درمان دردها و رفع مشکلات سلامتی دارد.

 

 

پایگاه داده ایران آویز در جهت نقد و بررسی طب مکمل و پزشکی جایگزین و همینطور مباحثه و مقایسه انواع طب مکمل به صورتی عادلانه و به دور از هرگونه تعصب و غرض میپردازد و ایضا عرضه کننده گردنبند اسکالر اورجینال تکنولوژی ژاپن ساخت کمپانی های بایواکسل ، فیوژن اکسل و ای‌یاشی است که این محصولات کاملا اصل بوده و توسط دستگاه یون سنج مورد آزمایش قرار میگیرند که تفاوت واضح و آشکار آنها با محصولات چینی و تقلبی موجود در بازار را میتوان به آسانی مشاهده کرد.

پایگاه  اینترنتی ایران آویز www.iranaviz.com و شماره تلفن و واتساپ 09109977788 جهت ارتباط علاقمندان به زندگی سالم در محیط شهری و حفاظت از خویشتن در برابر تشعشعات مخرب و رادیکال های آزاد با کارشناس فروش و کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با محصولات برقرار است.

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۹/۰۷/۱۹
milad gh

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی