پزشکی و سلامتی

معرفی مقالات پزشکی
سه شنبه, ۱۶ دی ۱۳۹۹، ۰۳:۰۰ ب.ظ

هر آنچه باید درباره شرکتKULZER بدانید

کولزر یکی از برترین شرکت‌های دندانپزشکی در دنیا با بیش از 80 سال سابقه که در شهر هانا آلمان واقع شده است، شرکت kulzer نام دارد. شرکتkulzer در حال حاضر دارای بیش از 26 دفتر نمایندگی در کشورهای مختلف جهان از جمله ایران است. کار اصلی این شرکت تولید و ارائه انواع محصولات دندان‌پزشکی به پزشکان و تکنسین‌ها است. دامنه خدماتی که شرکت kulzer ارائه می‌دهد، به شرح زیر است:

  • محصولات مربوط به حفاظت از دندان‌های طبیعی
  • دندان‌های مصنوعی
  • محصولاتی برای حفظ سلامت دهان و دندان
  • خدمات دندان‌پزشکی دیجیتال
  • محصولاتی برای پریودنتولوژی یا لثه درمانی

شرکت کولزر چه محصولاتی را ارائه می‌دهد؟

همانطور که گفته شد شرکت کولزر انواع محصولات را برای بهبود کیفیت کار دندان‌پزشکان به آن‌ها ارائه می‌دهد. از جمله این محصولات می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

از ماده ضد حساسیت Gluma Desensitizer Kulzer برای کاهش دردها و حساسیت‌های پس از انجام ترمیم و تراش استفاده می‌شود. این ماده می‌تواند در کمتر از یک دقیقه درد دندان‌های حساس را کاهش داده و به لایت کیور نیازی ندارد.

 

مواد قالب‌گیری دندان نیز از A Silicon یا سیلیکون افزایشی ساخته شده‌اند. این پکیج می‌تواند انتخاب‌های زیادی را با توجه به زمان مورد نیاز برای انجام قالب‌گیری و میزان دقت آن در اختیار شما قرار دهد. مدت زمان استفاده از این مواد بسیار کم بوده و در داخل دهان کمتر از سه دقیقه باقی می‌مانند.

 

انواع کامپوزیت‌های شرکت کولزر با کیفیت بسیار بالا و فوق العاده ساخته می‌شوند و بسیار مستحکم هستند. این کامپوزیت‌ها به گونه‌ای طراحی شده‌اند که هندلینگ آن‌ها آسان بوده و نتیجه بی نظیری را به دنبال داشته باشند. از مهمترین کامپوزیت‌های شرکت کالزر می‌توان به کامپوزیت یونیورسال نانوهیبرید توپاز، کامپوزیت نانو هیبرید دیاموند، کامپوزیت chaisma classic و charisma smart اشاره کرد.

 

همچنین انواع باندینگ‌ها نیز توسط این شرکت تولید می‌شود که می‌تواند طیف گسترده‌ای از ترمیم‌های داخل دهانی و اندیکاسیون‌های ترمیمی را در بر بگیرد. این باندینگ‌ها به راحتی به کار برده می‌شوند و با استفاده از آن‌ها می‌توان خروجی را کنترل کرد. عملکرد فوق العاده این باندینگ‌ها آن را برای استفاده مستقیم در ترمیم انواع کامپوزیت و کامپومر مناسب کرده است. همچنین می‌توان از آن به طور غیرمستقیم برای ترمیم سرامیک‌های ساخته شده در آزمایشگاه نیز استفاده کرد. از مهم‌ترین باندینگ‌های این شرکت می‌توان به Gluma self Etch، Gluma 2bond و Glumq 5bond اشاره کرد.

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۹/۱۰/۱۶
milad gh

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی