پزشکی و سلامتی

معرفی مقالات پزشکی
يكشنبه, ۵ آبان ۱۳۹۸، ۰۱:۲۵ ق.ظ

میگرن چیست؟

میگرن یک بیماری سردرد اول است که با سردردهای مکرر از میانگین ​​تا شدید معلوم می شود . غالبا , سردردها نیمی از راز را پایین تأثیر قرار می دهند , از دید فضای سبز ضربان دار می‌باشند و از یکسری ساعت تا 3 روز تداوم می‌آورند . علامتها دارای ارتباط ممکن است دربرگیرنده تهوع , استفراغ و آلرژی به نوروفروغ , صدا یا این که رایحه باشد .

 

این درد معمولاً با کار بدنی بدتر می شود . حداکثر یک سوم اشخاص یک هاله دارا‌هستند : معمولا یک زمان کوتاه از نقص‌ در بصیرت که نشان میدهد سردرد به زودی چهره خواهد اعطا کرد . گه گاه , او‌را با نبود و یا این که سوای سردرد به دنبال آن چهره می‌دهد .

 

باور بر این است که میگرن به دلیل ترکیبی از دست اندرکاران محیطی و ژنتیکی است . حدود دو سوم موردها در خانواده ها جریان داراست . تغییر‌و تحول تراز هورمون همینطور ممکن است نقش داشته باشد , چون میگرن در دختران گذشته از بلوغ پاره ای بیشتراز دختران را زیر تأثیر قرار میدهد و دو تا سه برابر زنان بیشتر از آقایان . خطر میگرن معمولاً در دوران بارداری کاهش می‌یابد . مکانیسمهای زیربنایی کاملاً معلوم نیست . با این حال اعتقادوباور بر این است که آن ها اعصاب و روان و رگ های خونی مغز را مشغول می نمایند .

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۰۸/۰۵
milad gh

میگرن

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی