پزشکی و سلامتی

معرفی مقالات پزشکی

۵ مطلب در شهریور ۱۳۹۹ ثبت شده است

چهارشنبه, ۱۲ شهریور ۱۳۹۹، ۰۱:۲۹ ق.ظ

چرا نیاز به خرید میز اتو داریم؟

 

اگر نیاز به خرید میز اتو پیدا کرده اید به این معنا است که به آراسته بودن خود اهمیت می دهید. نیاز به نگرانی نیست.ما بهترین ها را برای شما مهیا می کنیم. همانطور که می دانید اتو یک وسیله برای از بین بردن چین و چروک لباس ها است و در هر خانه ای یک عدد از آن حتما پیدا می شود. اثر گرمایشی آن بسته به نوع پارچه بین 180 تا 200 درجه سانتی گراد قرار می گیرد. عمل اتو کردن به این صورت است که گرما پیوندهای بین مولکولهای پلیمر زنجیره بلند در فیبرهای پارچه را شل می کند، زمانی که پیوندها شل شدند با وزنی که قسمت آهنی اتو به لباس وارد می کند باعث صاف شدن آن می شود. برخی از پارچه ها برای صاف شدن نیاز به آب دارند. شما انواع خرید اتو را نیز می توانید از ما انجام دهید. انجام عمل اتو کشیدن نیاز به سطحی دارد که آن را راحت کند. به همین دلیل میزهای اتو در طول زمان اختراع شدند و تکامل یافتند. در زیر به تاریخچه ی آن به طور مختصر اشاره می کنیم.

خرید میز اتو از فروشگاه رزآلین

 

تاریخچه میز اتو

در سال 1858 شخصی به نام واندنبرگ میز اتو را به نام اختراع خود ثبت کرد که عمل صاف کردن لباس ها به خصوص آستین و پاچه شلوار را تسهیل می کرد. میز اتو قابل حمل و تاشو در سال 1875 در کانادا توسط جان پورتر ایجاد گردید.این اختراع همچنین شامل یک صفحه پرس قابل جابجایی بود که برای آستین ها استفاده می شد. در سال 1892 سارا بوون حق پیشرفت این اختراع را به نام خود ثبت کرد و امکان اتو لباس ها را با کیفیت بهتر فراهم کرد.

ویژگی های میز اتوهای فروشگاه رزآلین

قبل از خرید اتو و یا میز اتو خوب است از ویژگی های آن آگاهی پیدا کنید. این میز اتوها ثابت و سبک هستند. بی سرو صدا باز می شوند و کاملا جمع می گردند. بنابراین اگر در آپارتمان کوچک زندگی می کنید و مشکل کمبود جا دارید، ویژگی کامل جمع شدن آن باعث می شود دیگر دغدغه ی جا نداشته باشید. بادوام هستند. در سایزهای مختلف وجود دارند.در سایزهای بزرگتر پایه ها بلندتر هستند تا در هنگام اتو تکان بیجا نخورد و کاملا روی زمین ثابت باشد و راحتی را برای شما به همراه داشته باشد. سطح های بزرگتر تحمل وزن بالاتری دارند و با خیال راحت می توانید لباس های سنگین تر را هم روی آن ها صاف کنید. به راحتی می توانید درزها را هم روی آن ها اتو کنید چون سطح آن ها بسیار کیفیت خوبی دارد.

کلام آخر

با توجه به آنچه گفته شد برای خرید میز اتو، خرید میز چرخ خیاطی و خرید اتو به فروشگاه رزآلین مراجعه کنید. چرخ خیاطی یکی دیگر از ابزارهای مورد استفاده است. تقریبا در هر خانه ای پیدا می شود. برای اینکه در هنگام کار با چرخ خیاطی احساس راحتی کنید داشتن میز چرخ خیاطی مناسب بسیار دارای اهمیت است. ما انواع میزهای مناسب برای چرخ خیاطی را در فروشگاه رزآلین داریم که کاملا استاندارد هستند و برای شما راحتی را فراهم می کنند. نکته ای که وجود دارد این است که میزها برای وضعیت کمر شما شرایط خوبی را ایجاد کنند که هم میز اتوها و هم میز چرخ خیاطی های موجود در فروشگاه رزآلین این شرایط را برای شما فراهم خواهد کرد. خرید اتو، خرید میز اتو و خرید میز چرخ خیاطی خود را از فروشگاه رزآلین با خیال راحت بخواهید. 

 

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۲ شهریور ۹۹ ، ۰۱:۲۹
milad gh
دوشنبه, ۱۰ شهریور ۱۳۹۹، ۰۱:۴۴ ق.ظ

بهترین روش خرید کتاب پزشکی در تهران

با پیشرفته شدن ساختار جوامع بشری و بهبود علوم و فناوری های نوین در سراسر دنیا،بیشتر نیاز های ضروری مردم از طریق خرید اینترنتی برطرف میشود.یکی از پرطرفدارترین کتاب هایی که برای دانشجویان پزشکی اهمیت زیادی دارد،تهیه کتاب پزشکی از یک مرجع مطمئن با کمترین هزینه ممکن میباشد. انتشارات جعفری نوین به صورت حضوری و فروشگاه اینترنتی نیاز شما را فراهم خواهد کرد

 

یکی از  اصلی ترین و مهمترین دلایلی که باعث میشود تا بسیاری از دانشجویان و پژوهشگران به خرید اینترنتی کتاب روی اروندان است که این امکان برای آنها ایجاد میشود تا قیمت ها را مقایسه کنند.در حالت کلی می توان گفت که برای دانشجویان رشته های پرطرفدار مانند پزشکی،خرید کتاب از طریق اینترنت بسیار مقرون به صرفه خواهد بود؛چرا که از این طریق آنان می توانند در بسیاری از هزینه های جانبی که خرید کتاب حضوری دارد،صرفه جویی کنند.

از طرفی دیگر توجه داشته باشید که خرید نسخه چاپی تمامی کتاب ها برای دانشجویان هزینه ی بالایی خواهد داشت،در چنین مواردی آنان می توانند از مزایای خرید نسخه الکترونیکی کتاب ها استفاده کنند.یکی از انتشارات هایی که امکان تهیه ی نسخه ی الکترونیکی را با کمترین هزینه برای دانشجویان ایجاد کرده است،انتشارات جعفری نوین میباشد.شما میتوانید با مراجعه اینترنتی به این فروشگاه تخصصی کتاب پزشکی  -  کتب پرستاری ،نسخه الکترونیکی کتاب های مورد نیازتان را تهیه کنید.

 

 

همه ی ما تجربه ی خرید کتاب حضوری را داریم،اصولا در این روش محدودیت ها و اشکالاتی وجود دارد که کار را برای خریداران سخت میکند.اصولا بیشتر کتاب فروش های حضوری برخی از کتاب های مورد نیاز دانشجویان را ندارند و آنها مجبورند تا با صرف وقت و هزینه یی بسیار زیاد در جستجوی کتاب مورد نظرشان بسیاری از مغازه ها را زیر و رو کند و در آخر هم ممکن است نتوانند برخی از کتاب های کمیاب را تهیه کنند.

فروشگاه اینترنتی جعفریدنوین تمامی کتاب های پر کاربرد مورد نیاز دانشجویان رشته پزشکی را فراهم کرده است و شما می توانید با مراجعه به این فروشگاه تخصصی،انواع کتاب لاتHYPERLINK "https://jafaripub.com/products/%D9%84%D8%A7%D8%AA%DB%8C%D9%86/"یHYPERLINK "https://jafaripub.com/products/%D9%84%D8%A7%D8%AA%DB%8C%D9%86/"نHYPERLINK "https://jafaripub.com/products/%D9%84%D8%A7%D8%AA%DB%8C%D9%86/" پزشکHYPERLINK "https://jafaripub.com/products/%D9%84%D8%A7%D8%AA%DB%8C%D9%86/"ی را هم که در بیشتر فروشگاه های کتاب موجود میباشد،تهیه کنید.

 

 

 

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۰ شهریور ۹۹ ، ۰۱:۴۴
milad gh
يكشنبه, ۹ شهریور ۱۳۹۹، ۰۳:۵۸ ب.ظ

در هنگام ماساژ سوئدی چه اتفاقی می افتد؟

در ماساژ سوئدی ، درمانگر پوست را با روغن ماساژ یا لوسیون چرب می کند و ضربات مختلف مرکز ماساژ را انجام می دهد. این حرکات باعث گرم شدن بافت عضلانی ، از بین رفتن تنش و از بین رفتن تدریجی "گره" های عضلانی یا بافتهای چسبیده می شود که به آنها چسبندگی می گویند. ماساژ سوئدی باعث آرامش می شود ، از جمله سایر مزایای سلامتی.

قبل از ماساژ ، درمانگر باید از شما در مورد هرگونه آسیب دیدگی یا شرایط دیگری که باید از آنها مطلع شود ، سال کند. مواردی که می خواهید به یک درمانگر بگویید شامل مناطق تنگی یا درد ، آلرژی و شرایطی مانند بارداری است. اگر تمایل به فشار سبک یا فشار شدید دارید ، می توانید از جلو آنها را بگویید.

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۹ شهریور ۹۹ ، ۱۵:۵۸
milad gh

در این مقاله به معرفی بهترین قرص لاغری موجود در داروخانه های ایران می پردازیم. قرص های لاغری معرفی شده در این مقاله دارای تاثیرگذاری 5 تا 10 کیلو گرم در ماه هستند و دارای عوارض بسیار کمی می باشند.

 

       ·قرص لاغری گلوریا

گلوریا قرص پرآوازه و مشهور این روزهای بازار کاهش وزن و لاغری است. می توان گفت در بین قرص های لاغری موجود در بازار به خصوص ایران، قرص گلوریا مشهورترین آن هاست. قرص لاغری که توانسته نتایج مثبتی در بین مصرف کنندگان از خود نشان دهد.

مشخصات کلی قرص لاغری گلوریا:

            ·        قرص لاغری گلوریا تولید کشور اسپانیا می باشد.

            ·        بسته دارویی این قرص، حاوی ۳۰ عدد کپسول می باشد.

            ·        درب بسته دارو به رنگ بنفش می باشد. سایر رنگ ها نشان از تقلبی بودن دارو دارد.

            ·        کپسول ها از اوریل ۲۰۲۰، با رنگ سیاه، همراه با عکس ماه و ستاره بر روی آن، تولید و به بازار عرضه شد ( برای مقابله با نسخه های فیک و تقلبی موجود در بازار). رنگ قبلی کپسول ها قهوه ای می باشد.

            ·        تمام ترکیبات سازنده قرص لاغری گلوریا، گیاهی می باشد.

آیا گلوریا واقعی گیاهی ست؟ ترکیبات قرص لاغری گیاهی

زمانی که صحبت از استفاده قرص های لاغری می شود، ترکیبات آن اهمیت بالایی پیدا می کند. استفاده از قرص های شیمیایی به دلیل عوارضی که در بدن بر جای می گذارد، مگر با توصیه و تجویز پزشک توصیه نمی شود.

گیاهان دارویی با توجه به طبیعی بودن، برای استفاده قابل اطمینان تر هستند. قرص گلوریا اولا ترکیبات کاملا گیاهی دارد. و ثانیا این ترکیبات در دوز مشخص و اندازه گیری شده مصرف می گردد. پس استفاده از آن عوارض جانبی را برای مصرف کنندگانش به وجود نمی آورد.

قرص لاغری گلوریا ترکیبی از لوتوس هندی ( گل لاله مردابی)، عصاره ریشه بهارنارنج، عصاره کاسیا، هل باد، بابا آدم و گرده موم زنبور عسل است که در کنار هم، تاثیرات لاغری و کاهش وزن را ایجاد می کند. در ادامه نقش هر کدام از این ترکیبات را در فرآیندهای لاغری گلوریا توضیح خواهیم داد.

خواص لوتوس هندی ( ریشه نیلوفر آبی یا گل لاله مردابی)

ریشه نیلوفر آبی دارای مقدار زیادی فیبر است که باعث عملکرد بهتر سیستم گوارشی و جلوگیری از یبوست می شود. هم چنین مقدار زیاد فیبر در یک رژیم غذایی باعث می شود تا مدت زیادی احساس سیری کنید. در نتیجه علاوه بر حل مشکل یبوست و هضم، نقش خوبی در کاهش اشتهای شما بازی می کند.

هم چنین خواص این گیاه برای درمان تب، اسهال ، خون ریزی، بی خوابی، تقویت عملکرد قلب، بهبود کیفیت خواب، تقویت سیستم ایمنی و جلوگیری از سرطان مفید است.

خواص ریشه بهارنارنج

بهار نارنج یکی از مهم ترین گیاهان دارویی است که برای مشکلات عصبی مفید می باشد. به همین دلیل می تواند اعصاب شما را آرام و از پرخوری عصبی جلوگیری کند.

هم چنین طبیعت گرم و ویتامین های گروه B,C و D در آن برای عملکرد بهتر بدن مفید است. ایجاد نشاط در بدن، بهبود ناراحتی های معده و سیستم گوارشی دیگر مزایای استفاده از بهارنارنج می باشد.

خواص کاسیا

کاسیا یکی از قوی ترین گیاهان دارویی برای پاکسازی کبد و تنظیم کننده آنزیم های آن است. کبد یکی از مهم ترین اجزای بدن می باشد که علاوه بر تصفیه خون و سم زدایی، نقش پر رنگی در کاهش وزن دارد. سیستم گوارشی و روده با مصرف کاسیا عملکرد بهتری پیدا می کند و می تواند اشتهای کاذب را نیز از بین ببرد.

هم چنین نقش مثبت آن در سنگ کیسه صفرا، مشکلات پوستی، برطرف کردن سیاهی دور چشم، سنگ کلیه و مثانه، کاهش کلسترول و برطرف کردن عطش اثبات شده است.

خواص گیاه هل باد

گیاه هل باد، باعث تقویت معده و از بین برنده نفخ می باشد که هضم غذا را نیز بهتر می کند. این گیاه طبع گرم و خشک دارد و برای چربی سوزی، تسکین درد دندان و ارامش بخش اعصاب است.

گیاه بابا آدم

گیاه بابا آدم، متابولیسم بدن را افزایش می دهد. هم چنین باعث عرق کردن بیشتر و دفع آب میان بافتی از بدن می شود. ضد عفونی کردن دستگاه گوارشی، بهبود هضم و جلوگیری از یبوست دیگر فواید مصرف گیاه این می باشد که تاثیر خوبی در لاغری و کاهش سایز دارد.

کنترل فشار خون و کلسترول، جلوگیری از ریزش مو، رفع مشکلات پوستی، خواص آنتی اکسیدانی، وجود ویتامین های مختلف، بهبود دیابت، پاکسازی کبد و کلیه، سلامت قلب و بسیاری از خواص دیگر از فواید این گیاه می باشد.

خواص موم زنبور عسل

پاکسازی کبد و کنترل کلسترول خون مهم ترین خاصیت موم زنبور عسل می باشد که برای لاغری در قرص گلوریا استفاده شده است. علاوه بر بهسازی عملکرد کبد، موم زنبور عسل باعث بهبود مشکلات پوستی، درمان بیماری دهان و دندان، خواص انتی اکسیدانی و ضد سرطانی می گردد.

 

      ·قرص لاغری آلفا اسلیم

خرید و معرفی بهترین قرص های لاغریقرص لاغری آلفا اسلیم ( Alpha slim)

استفاده از قرص های مختلف برای کاهش وزن و لاغری یکی از روش های پرطرفدار برای رسیدن به اندام دلخواه می باشد. در این میان قرص آلفا اسلیم به عنوان یکی از پرفروش ترین قرص های لاغری گیاهی، توانسته است عملکرد مناسبی از خود نشان دهد.

برای آشنایی با ترکیبات و شیوه مصرف کپسول آلفا اسلیم، شما را به مطالعه این مقاله دعوت می کنیم.

معرفی مشخصات کلی قرص آلفا اسلیم:

                     · محصول کشور آمریکا

                     · به صورت کپسول های ۲۵۰ میلی گرمی

                     · دارای ۵۰ عدد کپسول

                     · مناسب برای لاغری به خصوص در افراد دارای استپ وزنی

                     · قوطی و جعبه سفید رنگ

                     · کپسول های نارنجی رنگ

                     · وجود برچسب حاوی کد ریجستری برای تشخیص اصالت محصول بر روی جعبه قرص آلفا اسلیم

 

نحوه عملکرد قرص آلفا اسلیم برای لاغری و کاهش وزن:

                     · بهبود عملیات گوارش و هضم غذا

                     · بالا بردن متابولیسم و سوخت و ساز بدن

                     · چربی سوزی

                     · کاهش اشتها

ترکیبات قرص لاغری آلفا اسلیم و خواص آن برای کاهش وزن:

قرص آلفا اسلیم یک قرص لاغری کاملا گیاهی می باشد. ترکیبات گیاهی منحصر به فرد در این قرص، در دوز کاملا مشخص و اندازه گیری شده، عملکرد سیستم بدن را بهبود بخشیده و به تناسب اندام شما کمک می کند.

قرص آلفا اسلیم حتی در کسانی که دارای استپ وزنی هستند و موفق به کاهش وزن نمی شوند نتایج مثبتی از خود نشان داده است. عمده ترین ترکیبات طبیعی قرص آلفا اسلیم موارد زیر هستند:

ویدانگا یا فلفل سیاه کاذب ( vidanga- Embelia Ribes)

ویدانگا یک گیاه بوته ای شکل با شاخه های بلند افتاده می باشد و به دلیل شباهت زیاد با دانه های فلفل سیاه به عنوان فلفل سیاه کاذب در هند، مجمع الجزایر هند، آسیای استوایی، جنوب چین و آفریقای شرقی شناخته می شود. برگهای ساده و براق با رنگ سبز تیره دارد. میوه های این درخت به شکل گلبولی یا فندقی شکل می باشند که زمانی که در حالت کاملا رسیده باشد رنگ قهوه ای تیره ای پیدا می کند. میوه های فلفلی شکل ویگاندا دارای طبیعت گرم است و سوخت ساز بدن را افزایش می دهد.

ویدانگا به علت خواص منحصر به فرد خود در بسیاری از دارو برای از بین بردن کرم ها و انگل های معده استفاده می شود. تاثیر مثبتی بر روی سوء هاضمه و بهبود یبوست از خود نشان می دهد. هم چنین با مصرف منظم آن، کاهش سطح لیپیدها و بهبود متابولیسم بدن رخ خواهد داد که همگی به مدیریت بهتر وزن کمک می کند.

علاوه بر این به دلیل وجود ترکیبات آنتی اکسیدانی، قلب را در برابر آسیب سلول های رادیکال آزاد محافظت نموده و به سلامت بیشتر آن منجر می شود. رهایی از آکنه های پوستی به دلیل خواصل آنتی باکتریالی، رفه سموم از سراسر بدن، بهبود فرآیند افسردگی با بهتر شدن خلق و خو و هم چنین عملکردهای مغز از دیگر فواید استفاده از این گیاه می باشد. پس به صورت کلی وحود ویدانگا در قرص آلفا اسلیم از طریق فرآیندهای زیر به لاغری و کاهش وزن کمک می کند.

                     · افزایش متابولیسم و سوخت و ساز بدن

                     · کاهش توده های چربی

                     · رفع سوء هاضمه

                     · بهبود عملکرد گوارش

                     · تنظیم اشتها و مدیریت کاهش وزن

 

قهوه سبز

به طور ساده می توان گفت قهوه سبز، دانه های قهوه معمولی هستند که هنوز بو داده نشده و خام هستند. عصاره قهوه سبز، به عنوان یک مکلمل غذایی یا به عنوان یک نوشیدنی گرم مانند قهوه بو داده مورد استفاده قرار می گیرد.

اگر چه منشا طبیعی قهوه سبز با قهوه های معمولی مشابه است اما مشخصات شیمیایی آن ها با یک دیگر کاملا متفاوت است. قهوه سبز عطر و طعم ملایم تری نسبت به قهوه بو داده دارد و بیشتر شبیه دمنوش های گیاهی می باشد. علاوه بر این میزان کافئین و ترکیبات آنتی اکسیدانی آن در مقایسه با قهوه های معمولی بیشتر است. در نتیجه اثرات ضد التهابی و آنتی اکسیدانی که برای سلامتی بسیار مفید است پر رنگ دیده می شود.

هم چنین در نظر داشته باشید استفاده از عصاره قهوه سبز به عنوان یک مکمل کاهش وزن و لاغری توسط محققان زیادی آزمایش شده و نتایج مثبتی از آن دریافت کرده اند. در ادامه گزارشات منتشر شده کاهش خطر ابتلا به بیماری های مزمن مانند دیابت و بیماری های قلبی، فشار خون و قند بالا مشاهده شده است.

قهوه سبز در قرص آلفا اسلیم نقش های زیر را بازی می کند:

                     · تنظیم قند خون

                     · کاهش توده های چربی

                     · افزایش چربی سوزی و متابولیسم بدن

                     · افزایش سطح انرژی بدن برای فعالیت های روزمره

 

 

تخم کتان

تخم کتان که به عنوان بذر کتان نیز شناخته می شود از سالیان دراز تا کنون خواص درمانی زیادی داشته است. این بذر حاوی مقادیر زیادی فیبر، چربی گیاهی ، پروتئین، ویتامین ها و مواد معدنی متعدد است. مواد مغذی موجود در تخم کتان باعث حفاظت بدن در برابر بسیاری از مشکلات و بیماری ها می شود. مانند:

                     · کاهش جذب کلسترول و گلوکز

                     · بهبود حرکات و فعالیت های سیستم گوارش شامل هضم و دفع

                     · کاهش خطر ابتلا به سرطان روده

                     · دارای خواص آنتی اکسیدانی و ضد سرطانی

                     · جلوگیری از پیشترفت بیماری های قلبی و انواع مختلف سرطان سینه، پروستات و روده

                     · جلوگیری از یبوست

                     · کاهش بیماری سندروم رورده تحریک پذیر

                     · کاهش فشار خون

                     · کمک به دیابت نوع ۲

                     · موثر در کاهش وزن و لاغری

                     · کاهش نفخ و پاکسازی دستگاه گوارش

                     · بهبود پوست و مو

                     · بدون گلوتن

                     · کمک به تعادل هورمونی

                     · بهبود آسم و مشکلات ریوی ناشی از تشعشات

                     ·وجود تخم کتان در قرص لاغری آلفا اسلیم در مکانیزم های زیر به فرآیند لاغری و کاهش وزن شما کمک می کند:

                     · کاهش نفخ

                     · بهبود فرآیند گوارشی

                     · جلوگیری از یبوست

                     · کاهش اشتها

                     · چربی سوزی

                     · کاهش کلسترول و گلوکز خون

 

گلیسین

گلیسین یکی از ساده ترین اسیدهای آمینه در بدن انسان ها می باشد. این اسید آمینه از مواد کاملا طبیعی و گیاهی به دست آمده و داخل قرص آلفا اسلیم وجود دارد. تحقیقات انجام شده نشان می دهد که وجود گلیسین به عنوان یک مکمل در رژیم غذایی باعث کاهش توده چربی می شود.هم چنین نتایج نشان می دهد کاهش سایز و وزن بدن بدون از بین رفتن عضلات و بافت های مهم بدن می باشد. علاوه بر این خواص زیر نیز برای استفاده از گلسین ذکر شده است:

                     · ساخت توده های چربی و جلوگیری از تحلیل عضلانی

                     · اثر مهم در تولید هورمون رشد انسان

                     · افزایش عملکرد ذهنی و تقویت حافظه

                     · جلوگیری از سکته مغزی و تشنج

                     · محافظت از پوست در برابر علائم پیری و یا جهش های سلولی

                     · کاهش درد مفاصل

                     · کاهش خطر ابتلا به دیابت نوع ۲

                     · افزایش بهبود کیفیت خواب

                     · تولید آنزیم های گوارشی

                     · تولید نمک های صفراوری

                     · کاهش واکنش های آلرژیک و خود ایمنی

                     · تولید گلبول های قرمز

                     · بهبود استرس، اضطراب، تشنج، اسکیزوفرنی و اختلالات روانی

                     ·در نتیجه وجود گلیسین در قرص آلفااسلیم با کمک فرآیندهای:

                     · بهبود سیستم گوارشی و تنظیم آنزیم های آن

                     · تثبیت قند خون

                     · جلوگیری از تحلیل عضلانی

                     · ساخت توده های عضلانی بدون چربی

                     · باعث کاهش وزن و لاغری شما می گردد.

کافئین

کافئین یکی از مهم ترین و معروف ترین ترکیباتی است که به عنوان بالا برنده سطح انرژی و سوخت وساز بدن شناخته می شود. کافئین در بسیاری از مواد غذایی خصوصا در قهوه وجود دارد که استفاده مناسب از آن در دوز مشخص و به طور منظم باعث لاغری و کاهش وزن می گردد. چیزی که قرص لاغری آلفا اسلیم نیز از آن بی نصیب نمانده است.

پس از بیدار شدن و انجام کارهای روزمره، مغز کم کم ماده شیمیایی به نام آدنوزین را ترشح می کند. آدرنوزین به گیرنده مخصوص خود در مغز چسبیده و شما کم کم احساس خستگی و خواب آلودگی خواهید کرد.

کافئین ساختاری شبیه به آدرنوزین دارد. گیرنده های آدرنوزین در مغز تفاوت بین کافئین و آدرنوزین را متوجه نمی شوند. در نتیجه با خوردن کافئین، آن ها جای آدرنوزین ها را در گیرنده های مغز می گیرند و از جذب آدرنوزین جلوگیری می کنند. در نتیجه بدن احساس خستگی و خواب آلودگی نخواهد کرد و شما سطح بالاتری از انرژی را خواهید داشت.

علاوه بر این سطرح بالاتر انرژی در بدن، باعث افزایش پرداز اطلاعات در بدن می شود که تغییرات آن توسط غده هیپوفیز ثبت می گردد. این تغییرات ایجاد شده در بدن، توسط غده هیپوفیز به عنوان شادمانی و پرانرژی بودن تلقی می گردد. در ادامه یک پیام به غده فوق کلیه ارسال شده و باعث افزایش ترشح هورمون آدرنالین می گردد. ادامه این تغییر و تحولات، همگی باعث افزایش سوخت و ساز بدن و متابولیسم می گردد.

در نتیجه مصرف کافئین در قرص آلفا اسلیم و ترشح هورمون آدرنالین در ادامه آن، شاهد اتافاقات زیر خواهیم بود:

 

                     · افزایش جریان خون در سراسر بدن از جمله عضلات

                     · افزایش ضربان قلب

                     · افزایش فشار خون

                     · رهایی قند از کبد برای در دسترس گرفتن انرژی بدن

                     · افزایش متابولیسم بدن و سوخت و ساز آن

                     · کمک به چربی سوزی

                     · افزایش سطح انرژی

 

گارسینیا

گارسینیا یکی از میوه های بومی کشور اندوزی با ظاهری شبیه به کدو تنبل، داری رنگ سبز تا زرد کم رنگ و اندازه ای شبیه پرتقال است. عصاره این میوه یکی از ترکیبات پرکاربرد در داروهای لاغری و کاهش وزن از جمله آلفا اسلیم است.

این میوه دارای مقدار زیادی هیدروکسید سیتریک است که نتایج اثبات شده ای در کاهش توده های چربی و لاغری از خود نشان داده است.

سروتونین یکی از ترکیباتی است که به مقدار فراوان در دستگاه گوارشی انسان وجود دارد و باعث تنظیم خواب و اشتها می شود. به گونه ای که ترشح سروتونین، باعث افزایش احساس سیری و کاهش اشتها می گردد. هیدوکسید اسید موجود در عصاره گارسینیا باعث افزایش ترشح سرتونین و در نتیجه کنترل اشتها تا حد بسیار زیادی می گردد.

هم چنین هیدروکسید اسید مانع از تبدیل شدن سیترات به استیل کوانتزیوم می شود که اولین گام تبدیل قندها و کوبوهیدرات های اضافی بدن به چربی است. در نتیجه با مصرف مداوم قرص آلفا اسلیم، کاهش توده های چربی و ذخیره آن ها را به وضوج خواهید دید.

پس به صورت کلی می توان گفت گارسینیای موجود در آلفا اسلیم از طریق مکانیزم های زیر باعث لاغری و کاهش وزن شما می گردد:

 

 کاهش اشتها

 

 کاهش قند خون

 

 جلوگیری از تبدیل قند و کربوهیدارت اضافه به چربی

 

 

مزایای جانبی استفاده از قرص لاغری آلفا اسلیم:

اگرچه مهم ترین مکانیزم و اثر بخشی قرص آلفا اسلیم برای لاغری و کاهش وزن می باشد اما به دلیل ترکیبات گیاهی موجود در این قرص، مصرف آلفا اسلیم مزایای دیگری نیز برای شما به همراه خواهد داشت. مانند:

 جلوگیری از افتادگی، اکنه و … در پوست

 

 خواص آنتی اکسیدانی و ضد باکتریایی

 

 بهبود عملکرد گوارش

 

 رفع یبوست

 

 موثر در افسردگی و خلق و خو

 

 افزایش سطح انرژی بدن

 

 سرشار از مواد مغذی شامل ویتامین ها، امگا ۳ و …

 

 کاهش خطر ابتلا به دیابت نوع ۲

 

 کاهش کلسترول و چربی خون

 

 جلوگیری از کبد چرب

 

 کمک به عضله سازی بدن

خواص ضد سرطانی

 

روش مصرف الفا اسلیم:

برای استفاده از قرص آلفا اسلیم جهت کاهش وزن و شکستن استپ های وزنی، طبق روش زیر مصرف کنید:

نیم ساعت پس از صبحانه ( ترجیحا صبحانه کامل خورده شود)، یک عدد کپسول را به همراه ۲ لیوان آب ولرم مصرف کنید.

 ۲ ساعت پس از مصرف قرص آلفا اسلیم، بهتر است به جز مایعات چیز دیگری مصرف نکنید تا قرص در معده تجزیه و بهترین عملکرد را از خود نشان دهد.

 برای جلوگیری از افت فشار و قند خون یا ایجاد حالت ضعف، می توانید از میوه جات به عنوان میان وعده استفاده کنید.

 برای شکستن استپ وزنی توسط قص آلفا اسلیم، یک عدد قرص بعد از صبحانه و قرص دیگر را بعد از ناهار مصرف کنید. خوردن دو لیوان آب به همراه آلفا اسلیم ضروری می باشد.

 دوره مصرف قرص های آلفا اسلیم، ۴ تا ۶ هفته می باشد. در نتیجه لازم است پس از پایان یک دوره، یک ماه به بدن خود استراحت داده و مجددا شروع کنید.

 در صورت بروز ضعف شدید در بدن می توانید چند حبه قند ( در حدود ۳-۴ عدد) را به همراه کمی نمک در آب حل کرده و بنوشید. هم چنین خوردن مواد شیرین مانند خرما نیز می تواند موثر باشد.

 

3) قرص لاغری پاپایا

قرص لاغری ادیوس (Adios) یک قرص کاهش وزن گیاهی محصول کشور اسپانیا است که روشی مؤثر و طبیعی برای کاهش وزن ارائه می دهد.ادیوس در زبان اسپانیایی به معنای خداحافظی است و نام این قرص در اولین نگاه به ما می‌فهماند که می‌توانیم با مصرف این قرص با چاقی خداحافظی کنیم. قرص ادیوس با تمرکز بر متابولیسم شما با سرعت بخشیدن به میزان تبدیل چربی ذخیره شده به انرژی و سوزاندن کالری در این فرآیند کار می کند. با این وجود باید تأکید کرد که ادیوس تنها درصورتی که با رژیم های غذایی کم کالری و برنامه های ورزشی مناسب بکار گرفته شود، نتیجه خواهد داد.

قرص لاغری ادیوس از چه ترکیباتی تهیه شده است؟

ماده اصلی اضافه شده به ادیوس نوعی جلبک دریایی به نام fucus است. fucus یک جلبک دریایی قهوه ای است که قرن ها در سراسر اروپا به عنوان داروی سنتی برای کاهش وزن و لاغری استفاده می شده است. مطالعات اخیر همچنین حاکی از آن است که این جلبک می تواند رشد بافت سالم را تحریک کند، سیستم ایمنی بدن را برانگیخته نماید و سطح متعادل گلوکز خون را حفظ کند.

جنبه کاهش وزن فوکوس از عنصر اصلی آن ید ناشی می شود، که می تواند با تحریک غذه تیروئید، سوخت و ساز بدن را تسریع کند. بنابراین افزایش متابولیسم بدن می تواند شروع کاهش وزن را آغاز نماید. قرص ادیوس علاوه بر افزایش متابولیسم، می تواند اشتها را نیز کاهش دهد که این نیز عامل مهمی برای کاهش وزن است. با تحریک متابولیسم، تجزیه بافت های چربی منجر به از دست دادن وزن به صورت ایمن و کارآمد می شود. این جلبک دریایی همچنین مملو از مواد معدنی طبیعی و عناصر کمیاب است که به کنترل اشتها، از بین بردن سموم و مبارزه با احتباس آب در بدن کمک می کند.

موارد منع مصرف و احتیاط در مصرف قرص ادیوس

                     · مصرف قرص ادیوس در دوران بارداری و شیردهی توصیه نمی شود.

                     · در صورت حساسیت به اجزای این قرص، از مصرف آن خودداری نمایید.

                     · در صورت دریافت درمان ها یا رژیم های غذایی دارای ید از مصرف این قرص خودداری نمایید.

                     · در صورت عدم تحمل نسبت به شکر (sugar intolerance) از مصرف این قرص خودداری نمایید.

                     · افرادی که برای یک وضعیت بهداشتی طولانی مدت یا جدی تحت مداوا هستند بایستی از مصرف قرص ادیوس خودداری کنند.

                     · در صورت مصرف داروهای ضد انعقادی از مصرف قرص ادیوس اجتناب نمایید.

عوارض جانبی قرص لاغری ادیوس

مانند هر دارویی، واکنش به این قرص امکانپذیر است و در موارد نادر ممکن است به مواد تشکیل دهنده حساسیت وجود داشته باشد. به منظور کاهش خطر بروز عوارض جانبی، باید دستورالعمل ها را با دقت دنبال کرده و هرگز از مقدار توصیه شده تجاوز نکنید. عوارض جانبی ذکر شده در شرایط نادر می تواند شامل گرفتگی معده، نفخ، اسهال و حالت تهوع باشد. همچنین از عوارض قرص‌های لاغری ادیوس می‌توان به سرگیجه، بی حالی، حالت تهوع، تپش قلب، افت فشار خون و سردرد اشاره کرد. عوارض ذکر شده ممکن است از هر ۱۰۰۰ نفر در یک نفر دیده شود.

در صورت مشاهده هر یک از این عوارض جانبی، توصیه می شود که قرص ها را مصرف نکنید و مایعات زیادی بنوشید. اگر عوارض جانبی شما بدتر شده یا متوجه عارضه جانبی که در لیست اطلاعات موجود نیست شدید، سریعاً مصرف Adios را متوقف کرده و با پزشک معالج خود تماس بگیرید.

 

4) قرص لاغری بلوبری

قرص بلوبری یکی از بهترین قرص های لاغری می باشد که نتیجه مطلوبی را از خود نشان داده است. این قرص از میوه بلوبری که با نام تمشک آبی نیز شناخته می گردد، ساخته می شود. برای آشنایی بیشتر با نحوه عملکرد و مصرف این قرص لاغری با ما همراه باشید.

مشخصات کلی قرص بلوبری:

                     · قرص لاغری بلوبری محصول کشور برزیل

                     · تولید شده از میوه بلوبری

                     · هر بسته حاوی ۶۰ عدد کپسول ۵۰۰ میلی گرم

                     · بسته بندی با رنگ آبی تیره

                     · کپسول ها با رنگ ابی تیره و حک اسم قرص بر روی آن ها

                     · وجود هولوگرام بر روی قوطی قرص

نحوه عملکرد بلوبری برای کاهش وزن و لاغری

کاهش اشتها: بلوبری سرشار از فیبر می باشد. فیبرها به سختی درون سیستم گوارشی هضم می شوند. در نتیجه تا زمان طولانی در معده حضور دارند و باعث پر بودن حجم آن می گردند. در نتیجه شما به صورت طولانی مدت احساس سیری خواهید نمود.

چربی سوزی: با توجه به وجود فیبر بالا در بلوبری، انرژی زیادی برای فرآیند هضم و گوارش آن مصرف می گردد. در نتیجه انرژی که از خوردن آن حاصل می شود کمتر از انرژی مصرف شده برای فرآیند هضم می باشد. ادامه این فرآیند باعث می شود که بدن برای تامین انرژی مورد نیاز خود، از چربی های ذخیره شده در بدن استفاده کند. چیزی که احتمالا با کاهش حجم توده های چربی در شکم و پهلوها به خوبی متوجه خواهید شد.

بهبود فرآیند گوارش و جلوگیری از یبوست: یبوست و مشکلات گوارشی یکی از مهم ترین عوامل اضافه وزن و چاقی می باشد. در نتیجه با بهبود این فرآیند، لاغری و کاهش وزن می تواند به راحتی انجام شود.

کاهش جذب چربی و مواد قندی: به دلیل بهبود فرآیند گوارش و دفع، مواد چربی و قندی سریع تر از بدن دفع می شود.

 

 

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۵ شهریور ۹۹ ، ۱۵:۰۱
milad gh
دوشنبه, ۳ شهریور ۱۳۹۹، ۰۳:۲۸ ب.ظ

چطوری می توان به آب کردن شکم منجر شد؟

امروزه راهکارهای مختلفی برای آب کردن شکم وجود دارد که باید نوع درست آنها را انجام داد تا نتیجه مطلوب را دریافت کرد. اینکه روی تک تک بافت های اطراف شکم، چه چربی و چه عضله، کار شود نیاز به دستوراتی دارد که باید به آنها توجه کرد. در ادامه آنها را برایتان معرفی خواهیم کرد.

آب کردن شکم با راهکارهای ساده

برخی بر این باورند که برای داشتن شکمی تخت و صاف فقط باید تمرینات شکم را انجام دهند و گرسنگی زیادی را تحمل کنند. این روش ها امروزه روش های رد شده ای هستند که توسط متخصصان تغذیه و ورزش رد می شوند. اما راهکارهایی وجود دارند که باید در ادامه به آنها توجه کنید.

1. غذای درست را انتخاب کنید

اولا نمی شود سراغ راهکارهای ورزشی برویم وقتی هنوز روش درستی برای تغذیه را مشخص نکرده ایم. دشمنان شکم صاف و کمر باریک، نوشیدنی های گازدار، شیرینی جات، چربی ها و غذاهای فست فودی هستند. با کنار گذاشتن آنها  و رفتن سمت یک رژیم غذایی سالم مثل رژیم میوه می توانید شروع به انجام سایر راهکارها برای لاغری کنید.

2. ورزش برای داشتن شکمی صاف

نمی توان داشتن شکم صاف ا فقط به رژیم غذایی محدود کرد. برای این منظور نباید هم فقط ورزش های مخصوص شکم را انجام داد. اگر می خواهید نتیجه مطلوبی را از روند کاهش وزن خود کسب کنید لازم است تمام بدن خود را به کار بگیرید و طوری فعالیت بدنی انجام دهید که چربی های کل بدنتان تحت تاثیر قرار بگیرد. از این طریق به مرور زمان و خود به خود شکمتان هم کوچک و آب خواهد شد.

3. خواب کافی داشته باشید

شاید باورتان نشود ولی گزینه ای که هورمون های بدنتان را تحت تاثیر قرار می دهد داشتن خواب کافی در ساعات شب است. اینکه بین ساعت 10 الی 2 شب را به خواب رفته باشید تاثیر به سزایی در تنظیمات هورمونی شما به همراه دارد. برای این منظور باید شام سبک میل کنید و تا جای ممکن زود شام بخورید. حتی می توانید کافئین را از خود برای ساعات عصر به بعد حذف کنید.

4. نفس های عمیق را امتحان کنید

یکی از راهکارهای جالبی که برای لاغری شکم وجود دارد، نفس های عمیق است. برای این منظور می توانید نفس دم را آرام آرام به داخل کشیده و بازدم را محکم از دهان خارج کنید. این ترفند را در مراحل ابتدایی روزانه 10 مرتبه انجام دهید و رفته رفته افزایش دهید. نکته خوب آن اینجاست که به مکان و زمان خاصی برای انجام نیاز ندارد منتها بهتر است بعد از وعده غذایی سنگین انجام نشود.

در آخر:

نباید از رژیم های خودسرانه برای لاغری شکم و آب کردن شکم پیروی کنید. هیچکدام از وعده های غذایی نباید حذف شوند و فقط بهتر است مقدار آنها کم شده و در وعده های بیشتری مصرف شوند.

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۳ شهریور ۹۹ ، ۱۵:۲۸
milad gh