پزشکی و سلامتی

معرفی مقالات پزشکی

۲ مطلب در آبان ۱۳۹۹ ثبت شده است

جمعه, ۹ آبان ۱۳۹۹، ۰۲:۴۹ ب.ظ

فروشگاه اینترنتی تجهیز محیط

فروشگاه اینترنتی تجهیز محیط به پشتوانه 21 سال تجربه کاری در زمینه خدمات HSE میتواند هزاران خریدار و فروشنده در سراسر ایران را به هم متصل کند وهمچنین مردم و صنایع را از لحاظ کیفیت ایمنی توانمند کند.
تجهیز محیط بهترین و با کیفیت ترین محصولات تجهیزات حفاظت فردی و خدمات را عرضه میکند.

در بازارهای ما ، هزارن نفر و ده ها صنایع ، چه آنلاین و چه آفلاین ، برای ساخت ، فروش و خرید کالاهای منحصر به فرد به یکدیگر متصل می شوند. ما همچنین طیف گسترده ای از خدمات و ابزارهای فروشنده را ارائه می دهیم که به کارآفرینان خلاق کمک می کند تا مشاغل خود را شروع ، مدیریت و هدایت کنند.مأموریت ما تجسم مجدد تجارت به روشهایی است که دنیای پر تحقق و ماندگار تری ایجاد می کند و ما متعهد هستیم که از قدرت تجارت برای تقویت صنایع و توانمندسازی مردم استفاده کنیم.

مشاوره،بررسی،انتخاب،خرید و دریافت خدمات ایمنی با تضمین بهترین قیمت،اصالت کالا، تضمین بازگشت کالا ، مشاوره فنی و منحصر به فرد ترین خدمات را در فروشگاه اینترنتی تجهیز محیط تجربه میکنید.

هدف فروشگاه تجهیز محیط جمع آوری و بهره گیری از بهترین تجهیزات حفاظت فردی ارایه شده در سطح جهانی و فروش به سازمان ها و موسسات و صنایع گوناگون در راستای افزایش ایمنی و کاهش میزان تلفات ناشی از آسیب های فردی است.

www.tajhizmohit.com

 

 

پشتیبانی

ما فروشگاه اینترنتی تجهیز محیط سعی بر انجام بالا ترین کیفیت خدمات داریم. از این رو شما مشتریان عزیز جهت انتخاب و دریافت مشاوره فنی و همچنین خدمات پس از فروش و پشتبانی از محصولات میتوانیید 7 روز هفته در ساعات اداری ( 8 صبح-18بعد از ظهر) با ما تماس بگیرید تا کارشناسان ما به شکل مطلوب پاسخگوی شما باشند.

آسودگی خاطر و رضایت مندی مشتریان همواره از الویت‏‌های تجهیز محیط بوده است و در این راستا می‏‌کوشیم  تا هر سفارش در شرایط مطلوب و مورد انتظار به دست مشتری برسد. با وجود این ممکن است مشتریان محترم پس از خرید، با مسائلی روبرو شوند که در چنین مواردی خدماتی در چارچوب خدمات پس از فروش در نظر گرفته شده است.

س با ما در تماس باشید.

 

پرداخت ایمن

در گذشته که خریدها تنها از طریق فروشگاه های سنتی انجام می شد پرداخت ها به صورت نقدی بود و این مشکلات بسیاری را به وجود می آورد. اما امروزه دیگر کمتر پیش می آید در کیف پول خود به اندازه کافی پول نقد داشته باشیم، با خرید آنلاین از تجهیز محیط دیگر نیازی به حمل پول نقد نیست و با پرداخت آنلاین به راحتی و با اطمینان کامل می توانیم خرید خود را انجام دهیم.

در فروشگاه تجهیز محیط شما به وسیله امن ترین درگاه های پرداخت کشور نظیر درگاه بانک ملی ، درگاه بانک ملی ، و درگاه بانک سامان اقدام به پرداخت هرینه سفارشات خود میکند و تجربه ای بی نظیر از یک خرید ایمن را تجربه میکنید

 

تجربه خرید

یکی از مشکلاتی که در خرید از فروشگاه های سنتی وجود دارد، معطلی بسیار است. در صورتی که هنگام خرید چندین خریدار در محل حضور داشته باشند باعث معطلی و ایجاد صف های طویل می شود. در حالی که در خرید از فروشگاه های اینترنتی این مشکل حل شده است و به طور همزمان 100 ها خریدار می توانند سفارش خود را بدون معطلی ثبت کنند و در زمان و مکان مورد نظر سفارش خود را دریافت کنند.

در صورتی که به دنبال محصول و یا خدمات خاصی باشیم دیگر نیازی نیست زمان زیادی را صرف کنیم تا تمامی فروشگاه های شهر را به دنبال کالای مورد نیاز خود بگردیم. با یک کلیک در قسمت جستجوی فروشگاه اینترنتی تجهیز محیط می توانیم به کالا و خدمات موردنظر و اطدست یابیم یا از طریق کارشناسان سایت پاسخ سوالات خود را پیدا کنیم.

در خرید اینترنتی محصولات متنوع و همچنین اطلاعات فراوانی در مورد آن‌ها وجود دارد که به ما این امکان را می دهد محصولات مختلف را از همه جهات بررسی و با یکدیگر مقایسه کنیم و همچنین به راحتی می‌توانیم نظرات دیگر خریداران را در مورد محصولات مختلف مطالعه کنیم و هوشمندانه تر و راحت تر انتخاب کنیم.

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۹ آبان ۹۹ ، ۱۴:۴۹
milad gh
پنجشنبه, ۱ آبان ۱۳۹۹، ۰۳:۳۶ ب.ظ

آزمون اس ای تی چیست ؟

آزمون سات یا همان اس ای تی مخفف عبارت Scholastic Aptitude Test می باشد که همان طور که در بالا نیز ذکر شد برای ورود به مقطع کارشناسی به خصوص در رشته های پزشکی و پیرا پزشکی در دانشگاههای ایالت متحده آمریکا، کانادا، استرالیا، ترکیه، نروژ و … از آن استفاده می شود. آزمون SAT از دو بخش تشکیل شده است که افراد با توجه به هدف های تحصیلی خود باید یکی از این دو را انتخاب کنند.

در نوع اول که به آزمون General SAT معروف است برای افرادی کاربرد دارد که می خواهند تحصیلات خود را در مراکز آموزشی سپری کنند ولی نوع دوم آن که به Subject SAT معروف است برای افرادی پیشنهاد می شوند که هدفشان ورود به دانشگاه های ممتاز دنیا می باشد.در واقع می توان گفت مجموع نمرات این آزمون با نمرات دبیرستان شخص می تواند شاخص مناسبی برای ورود افراد به دانشگاه ها باشد.

تاریخچه برگزاری آزمون SAT

تمام امتیازات توسعه، انتشار و برگزاری آزمون اس ای تی متعلق به یک نهاد خصوصی و غیر انتفاعی به نام کالج برد در ایالات متحده است. این آزمون برای ارزیابی میزان آمادگی دانشجویان برای ورود به دانشکده ها در آمریکا می باشد. SAT در ابتدا به گونه ای طراحی شده بود که با برنامه های درسی دبیرستان مطابقت نداشته باشد، اما به تجدید نظر نهایی که در سال 2016انجام شد تغییرات اساسی در محتوای آن به وجود آمد.

یعنی در واقع رئیس هیئت مدیره کالج برد، دیوید کلمن، اعلام کرد که هدف این آزمون باید این باشد آن چه که دانش آموزان در دبیرستان ها با معیارهای جدید یاد می گیرند را مورد ارزیابی و سنجش قرار دهد. در آخرین اظهار نظر اعضای این موسسه اعلام شده است که آزمون ذکر شده در صدد است تا میزان تفکر انتقادی دانش آموزان را از یک طرف و از طرف دیگر قدرت تجزیه و تحلیل مفاهیم یاد گرفته شده توسط دانش آموزان را مورد ارزیابی و سنجش قرار دهد.

آزمون SAT در ترکیه چه چیزهایی را می سنجد؟

می توان گفت آزمون SAT در ترکیه که بر مبنای دانش زبان انگلیسی شکل گرفته است تفکر تحلیلی دانشجویان، حل مسئله، مهارت های درک مطلب را مورد سنجش قرار می دهد. البته از از مارس 2016، امتحان SAT به طور چشمگیری تغییر کرده است.

آزمون SAT  شامل دو بخش جداگانه است: SAT 1 (آزمون استدلال یا همان Reasoning Test ) وSAT 2 (آزمون موضوع یا همان Subject Test ).

 

شما می توانید از پکیج کلاس های آمادگی برای آزمون SAT الو اپلای استفادده کنید

SAT 1: Reasoning Test

مدت زمان این بخش ۴ ساعت می باشد که داوطلب موظف است در مدت ۴ ساعت به تمام سوال های آن پاسخ دهد.  در این بخش سوالات مربوط به بخش ریاضی و ادبی باید پاسخ داده شود. سوالاتی مربوط به بخش هندسه، ریاضی، ادبیات و نوشتن مقاله یا انشای انگلیسی.

SAT 2 : Subject Test

این بخش از آزمون SAT در ترکیه یک ساعت به طول می انجامد و شامل اطلاعاتی در مورد دروس دوره دبیرستان می باشد. دروسی مانند ریاضی، تاریخ، زیست شناسی و … .

لازم به ذکر است که نتایج بخش ۱ در ترکیه بسیار بیشتر از نتایج بخش ۲ حایز اهمیت می باشد.و در نظر داشته باشید که آزمون SAT در ترکیه بر پایه ی زبان انگلیسی می باشد به همین دلیل لازمه شرکت در آن دانش زبان انگلیسی بالا می باشد.

آزمون General SAT

آزمون General SAT توسط کالج برد در 6 مقطع زمانی مختلف در سال در همه جای دنیا برگزار می شود. البته در ترکیه 5 بار شاهد برگزاری این آزمون هستیم. شما می توانید زمان آزمون اس ای تی را از سایت کالج برد بررسی کنید. مدت زمان اعتبار این آزمون دو سال می باشد و بعد از طی شدن این زمان نمره آزمون باطل می شود و شخص می بایستی دوباره این آزمون را تکرار کند.

سیستم نمره دهی این آزمون به همراه محتوای مورد سنجش آن در سال 2016 دستخوش تغییرات بسیاری شد. سیستم نمره دهی در این آزمون در حال حاضر مابین 400 الی 1600 می باشد. برای ورود به دانشگاه های دولتی ترکیه متقاضی حداقل باید دارای نمره 1300 به بالا باشد.

محتوای آزمون General SAT

مدت زمان برگزاری این آزمون اس ای تی نزدیک به 4 ساعت می باشد یعنی زمان آزمون SATبرای پاسخ گویی به تمام سوالات در 4 آیتم 4 ساعت خواهد بود. بر اساس آن استعدادهای ریاضی و ادبی داوطلب مورد سنجش قرار گرفته می شود. یعنی به طور خلاصه شامل ریاضی، هندسه، و همچنین ادبیات و انشای انگلیسی می باشد.

البته در صورتی که شما قصد تحصیل در ترکیه را داشته باشید باید به بخش های ریاضی و هندسه و همچنین Critical Reading توجه کنید. در ترکیه بخش انشاء نویسی اهمیت چندانی ندارد و این بخش برای پذیرش شما در دانشگاه های ترکیه اهمیتی ندارد.

سوالات بخش ریاضی و هندسه

در این بخش از آزمون SAT ( آزمون سات ) متقاضیان می بایستی بتوانند سوالات مربوط به جبر، توانایی حل مسئله، تجزیه و تحلیل اطلاعات، آمار، هندسه و … را که در دروس دبیرستان خود بیشتر آنها را مطالعه کردند، پاسخ دهند. برای این بخش 25 دقیقه در نظر گرفته شده است که باید متقاضیان بتوانند به 20 سوال که به صورت 4 گزینه ای در نظر گرفته شده است پاسخ دهند.

در این بخش افراد نمی توانند از ماشین حساب برای پاسخ گویی سوالات استفاده کنند ولی در بخش بعدی منابع آزمون سات، ریاضی و هندسه که دارای 38 سوال 4 گزینه ای دیگر است متقاضیان می توانند از ماشین حساب برای پاسخ گویی به سوالات استفاده کنند. مدت زمان این بخش 55 دقیقه می باشد. خاطر نشان می سازیم که منابع آزمون اس ای تی ترکیه به مانند منابع آزمون آمریکا می باشد و هیچ تمایزی بین آنها برقرار نمی باشد.

سوالات بخش ادبیات، خواندن

در این بخش از آزمون SAT توانایی افراد در خواندن و درک و فهم متون به زبان انگلیسی مورد ارزیابی قرار می گیرد. به عنوان مثال متنی داده می شود و از متقاضیان خواسته می شود که جواب سوالات را بر اساس متن ذکر شده بدهند. این بخش از 52 سوال تشکیل شده است که فرد باید در مدت زمان 65 دقیقه به همه آنها پاسخ دهد.

در نظر داشته باشید که برای پاسخ دادن به سوالات این بخش باید فرد دارای دانش زبان انگلیسی باشد. البته در این بخش 44 سوال دیگر نیز وجود دارد که در ارتباط با مهارت های نوشتاری فرد می باشد که متقاضی در طی 25 دقیقه باید به آنها پاسخ دهد. مدت زمان این دو بخش در مجموع 3 ساعت می باشد ولی در نظر داشته باشید که دفترچه اول در ابتدا جمع آوری می شود و سپس متقاضی می تواند بخش دوم را آغاز کند. این بدین معنی می باشد که فرد باید برای زمان خود برنامه ریزی داشته باشد.

سوالات بخش مقاله و انشاء

در این بخش از آزمون اس ای تی از شخص خواسته می شود که یک مطلب در ارتباط با مسایل مختلفی که اعلام می شود در طی 50 دقیقه بنویسد. موضوعات می توانند در حوزه های مختلفی به مانند تاریخ، جامعه شناسی، علوم، هنر و … باشند. به همین دلیل افراد باید دارای خزانه لغات بالایی باشند تا بتوانند در این بخش نمرات لازم را کسب کنند. البته در نظر داشته باشید که نمره این بخش به صورت جدا ارایه می شود و در بسیاری از مراکز آموزشی به خصوص دانشگاه های ترکیه به این بخش اهمیتی داده نمی شود.

هزینه ثبت نام آزمون SAT

هزینه ثبت نام آزمون اس ای تی در کشور آمریکا در حدود 45 دلار برای دانش آموزان آمریکایی و کانادایی می باشد این در حالی است که دانش آموزان و متقاضیان بین المللی مبلغی در حدود 97 دلار آمریکا برای ثبت نام باید پرداخت نمایند. البته زمانی که ددلاین ثبت نام تمام شد کالج برد با توجه به زمان تاخیر مبلغی در حدود 30 الی 50 دلار اضافه تر دریافت می کند. همچنین در صورتی که شما قصد تغییر محل آزمون را داشته باشید مبلغ 30 دلار باید اضافه تر پرداخت نمایید.

 

 

 

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۱ آبان ۹۹ ، ۱۵:۳۶
milad gh