پزشکی و سلامتی

معرفی مقالات پزشکی

۶ مطلب در مهر ۱۳۹۹ ثبت شده است

دوره آشپزی در ارزانترین کشور اروپا | اوکراین

دوره آموزشی آشپزی بین المللی در پایتخت اوکراین
یکی از مجهزترین کارگاه‌های آموزش آشپزی و شیرینی‌پزی در اروپا و در شهر کی‌یف اوکراین
با امکان کارآموزی در رستوران در طول دوره آموزشی آشپزی
با اعطای مدرک بین المللی از اروپا
در حال حاضر بهترین کشور اروپایی هم برای شغل آشپزی و هم برای آموزش آشپزی کشور اوکراین است.
تحصیل در رشته آشپزی در اروپا یکی از بهترین برنامه‌هایی است که می‌توانید برای تضمین امنیت شغلی خود در آینده به آن فکر کنید و در موردش برنامه‌ریزی داشته باشید.
موزشگاه چف ماستر آکادمی در کشور اوکراین در شهر کی‌یف برگزارکننده تمامی دوره‌های اموزشی مرتبط با آشپزی و شیرینی‌پزی، همراه با کارآموزی در محیط رستوران و کارگاه شیرینی پزی با رویکرد جذب موفق در بازار کار و ارائه کننده مدارک معتبر بین المللی می‌باشد.
یکی از مهمترین عوامل تاثیرگذار در میزان موفقیت دوره‌های آموزشی آشپزی و شیرینی‌پزی، عملی بودن و کاربردی بودن آن دوره آشپزی و شیرینی‌پزی است بدین معنی که هنرجو بتواند در حین کلاس آموزشی، موارد ذکر شده را خودش انجام دهد؛ بعنوان مثال خودش بتواند چاقو را در دست بگیرد، با اجاق‌های صنعتی پخت و پز در آشپزخانه خودش کار کند و در یک آشپزخانه رستوران در حجم واقعی برنج را پخت کند و یا پیتزا را درون فر قرار دهد و با سرعت کار در یک آشپزخانه واقعی از نزدیک آشما شود. فارغ التحصیل چنین دوره‌ای می‌تواند به راحتی بعنوان یک آشپز متخصص و دوره دیده در هر رستوران یا هتلی مشغول به کار شود و حتی در صورت اینکه تمایل داشته باشد برند شخصی و بیزینس خودش را راه‌اندازی کند، مشغول راه‌اندازی رستوران یا کیتیرینگ خودش بشود.

ydvc_1k1x_1.jpg

در کلاس‌های آموزشی مجموعه چف مستر آکادمی این سیستم تمرین محور و کارآموزی حین دوره تعریف شده است.
برلی کسب اطلاعات بیشتر و رزرو دوره میتوانید از طریق شماره واتس اپ 00380631900523 اقدام فرمائید
هشت هفته اقامت در شهر کی‌یف، پایتخت اوکراین
هشت هفته کلاس آموزشی شش روز در هفته که شامل سه روز در هفته آموزش عملی در محیط آشپزخانه و رستوران می‌باشد و سه روز در هفته بصورت کارآموزی در محیط آشپزخانه و رستوران می‌باشد.
مجموعه چف مستر آکادمی در شهر کی‌یف دوره آشپزی منحصر بفردی در نظر گرفته است بطوری که متقاضیان شرکت کننده در این دوره فقط لازم است هزینه بلیط هواپیما تا کشور اوکراین را بپردازند و مابقی هزینه‌ها اعم از هزینه ویزای کشور اوکراین، هزینه دوره آموزشی دو ماهه در کشور اوکراین، هزینه هشت هفته اقامت در شهر کی‌یف، هزینه 120 وعده غذای گرم (بعنوان ناهار و شام)، هزینه ترانسفر فرودگاهی از فرودگاه باریسپل شهر کی‌یف اوکراین تا محل اقامت هنرجویان دوره آموزشی آشپزی، هزینه بیمه مسافرتی، هزینه گشت شهری و حتی هزینه عوارض خروج از کشور نیز در این پکیج تعریف شده است.
ظرفیت دوره آموزشی آشپزی چف مستر آکادمی فقط و فقط هشت نفر می‌باشد.
متقاضیان شرکت کننده در دوره آموزشی آشپزی چف مستر آکادمی پس از دو ماه اقامت در شهر کی‌یف اوکراین، در صورتی‌که علاقه داشته باشند در کشور اوکراین بیزینس راه‌اندازی کنند می‌توانند با پرداخت هزینه جداگانه، از طریق وکلای رسمی دادگستری کشور اوکراین، اقامت خود را به اقامت یک ساله تا سه ساله تبدیل نمایند.
دوره آموزشی آشپزی تخصصی مجموعه چف مستر آکادمی شامل انواع غذاهای بین المللی و فرنگی و همچنین غذاهای پرشین یا ایرانی می‌باشدکه منظور از غذاهای بین المللی یا آشپزی ملل، غذاهای رایج در کشورهای مختلف می‌باشند که برای فعالیت در زمینه رستوران و کیترینگ به عنوان آشپز یا سرآشپز و ایجاد موقعیت‌های عالی در زمینه خود اشتغالی در ایران و حتی خارج از ایران گزینه مناسبی برای اقدام به مهاجرت می‌باشد. دوره آموزشی آشپزی مجموعه چف مستر آکادمی به صورت تمرین محور یا به اصطلاح عملی و ورک شاپ برگزار شده و تمامی مواد اولیه و ابزارهای مورد نیاز بر عهده مجموعه چف مستر آکادمی می‌باشد.
محل برگزاری دوره آموزشی آشپزی در محل خود آموزشگاه مجموعه چف مستر آکادمی در شهر کی‌یف پایتخت اوکراین می‌باشد که دارای کامل‌ترین تجهیزات در زمینه آموزش آشپزی و شیرینی‌پزی است.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۹ مهر ۹۹ ، ۱۶:۵۵
milad gh
سه شنبه, ۲۲ مهر ۱۳۹۹، ۰۳:۰۶ ب.ظ

مشاوره جنسی

مشاوره جنسی بدون تردید یکی از پر مخاطب ترین و پر مراجعه ترین حوزه های مشاوره و روانشناسی در سراسر دنیا می باشد. گرچه در ایران به دلیل یک سری از دلایل بازدارنده مانند شرم و خجالت، این آمار نسبت به سایر کشورهای دنیا کمتر است، اما با این حال هر روزه تعداد قابل توجهی از مردم کشورمان به منظور دریافت خدمات مشاوره جنسی و مشکلات زناشویی به مطب ها و کلینیک های روانشناسی مراجعه می کنند.

مشاوره جنسی شامل تمامی خدمات مشاوره ای است که روانشناس به منظور آگاهی بخشی و یا حل بخشی از مشکلات در این حوزه (مانند مشکلات زناشویی که زوجین به آن دچار می شوند.) به مراجعین ارائه می دهد.

 

خجالت از مشاوره جنسی

مسئله خجالت از مشاوره جنسی، نه تنها در ایران، بلکه در بسیاری از کشورهای دیگر، حتی کشورهای اروپایی نیز مطرح استاما باید بدانیم که عامل اصلی وقوع بسیاری از طلاق ها و جدایی ها، همین مشکلات زناشویی و عدم آگاهی ها از مسائل جنسی استمشکلاتی که بسیاری از آن ها با برگزاری جلسات مشاوره جنسی به راحتی قابل حل هستند.

به همین دلیل است که جوامع و دولت ها می بایست با انجام اقدامات فرهنگی برنامه ریزی شده و دقیق، این مسئله را برای عموم مردم جا بیندازند که مراجعه به روانشناس برای دریافت خدمات مشاوره جنسی و شرح مشکلات زناشویی و جنسی با او، خجالت و شرم و حیا نداردمطمئنا اگر اقدامات مناسب و ادامه داری در این راستا صورت گیرد، می تواند در بلند مدت تاثیر شگرفی در کاهش آمار طلاق داشته باشد.

حجب و حیای انسانی به خودی خود چیز بدی نیستبلکه کاملا برعکس، یکی از صفات حسنه انسان استاما وقتی می توان با برگزاری چند جلسه مشاوره جنسی، جلوی فروپاشی یک خانواده را گرفت، خجالت کشیدن کاملا بی مورد و غیر منطقی است.

 

مشاوره جنسی برای زوج های جوان

بدون شک یکی از اصلی ترین مراجعین مشاوره های جنسی، زوج های جوان هستند.

کمتر کسی در آستانه ازدواج به مشکلات زناشویی و جنسی فکر می کند. (مگر این که به یک مشکل جنسی جدی دچار باشد‌.) اغلب افراد در این مواقع به فکر مسائل اقتصادی و معیشتی، مسائل اخلاقی و ... هستندو هیچکس فکرش را هم نمی کند که زندگی مشترکش به دلیل مشکلات زناشویی در آستانه طلاق و جدایی قرار بگیرد.

به هر حال باید این مسئله را پذیرفت که مشکلات زناشویی و ناآگاهی های جنسی، سهم قابل توجهی در افزایش آمار طلاق در جامعه دارنداما در این بین وظیفه زوجین چیست؟ زوج های جوان، پیش از این که کارشان به طلاق و جدایی برسد، می بایست مسئله را کاملا جدی بگیرند و برای حل انواع مشکلات زناشویی خود، بدون آن که احساس شرم و خجالت کنند، به یک روانشناس خوب مراجعه نمایند.

 

مشاوره جنسی برای نوجوانان

این که مشاوره جنسی تنها مختص به بعد از ازدواج است، یک تصور کاملا اشتباه می باشد.گرچه عمده مراجعین مشاوره جنسی، زوج های جوان هستند، اما این واقعیت را باید پذیرفت که هر کسی که به بلوغ جنسی می رسد، خواه مجرد باشد و خواه مزدوج، به مشاوره جنسی احتیاج دارد.

اما فایده و کاربرد مشاوره جنسی برای نوجوانان و افراد مجرد چیست؟ دوران بلوغ برای نوجوانان می تواند دوران بسیار پرخطر و حساسی باشداز آن جایی که در مدارس و مراکز آموزشی کشور ما هیچ گونه آموزشی در خصوص مسائل جنسی به افراد داده نمی شود (اگر هم همچین آموزش هایی وجود داشته باشد، خیلی خیلی کم و محدود است.) ، نوجوانانی که به بلوغ جنسی می رسند، به دلیل ناآگاهی های جنسی، ممکن است به راه خطا کشیده شده و مشکلات بزرگی را برای خود و خانواده شان ایجاد نمایند.

در بسیاری موارد هم ممکن است نوجوانان از بیماری ها و مشکلات جنسی مختلفی رنج ببرند و باز هم به دلیل عدم آگاهی، این مشکلات را از والدین خود پنهان نموده و یا از راه های نادرستی اقدام به درمان خودسرانه آن ها کنند.

از آن جایی که بیان این مشکلات و پرسش های جنسی با افراد دیگر و غریبه ها، نسبت به والدین، برای کودکان و نوجوانان راحت تر است، پدر و مادرها می بایست در صورت احساس چنین مسائل و مشکلاتی در زندگی فرزند خود، او را به سمت مراجعه به روانشناس سوق داده و راهنمایی کنند.

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۲ مهر ۹۹ ، ۱۵:۰۶
milad gh
سه شنبه, ۲۲ مهر ۱۳۹۹، ۰۳:۰۰ ب.ظ

ثبت شرکت در اوکراین و خرید بیزینس فعال

با ثبت شرکت در اوکراین و خرید بیزینس فعال در اوکراین برای خود و خانواده خود درآمد ارزی ایجاد نمائید و از مزایای اقامتی کشور پهناور و زیبای اوکراین استفاده کنید
گروه حقوقی بازرگانی مستر ویزا (آقای ویزا)، با هدف انجام مشاوره ثبت شرکت و راه اندازی بیزینس به منظور ایجاد درآمد ارزی برای ایرانیان سراسر دنیا فعالیت می نماید.


مشاوره ها و انجام تمامی امور ثبت شرکت و راه اندازی بیزینس توسط وکلای پایه یک دادگستری ایران و وکلای رسمی کشور اوکراین انجام میپذیرد
اقامت اوکراین از طریق خرید بیزینس فعال و ثبت شرکت در اوکراین در چند وقت اخیر مورد توجه عدۀ‌ بسیاری از مهاجران واقع شده است و بسیاری از افراد به دلیل موقعیت خوب این کشور و نزدیکی آن به بازارهای کلیدی در این کشور سرمایه گذاری می‌کنند


افرادی که در اوکراین شرکت ثبت میکنند و مالیات میپردازند حتی میتوانند در آینده از مزایای بازنشستگی قانونی در کشور اوکراین بهره مند بشوند
با گروه حقوقی مستر ویزا با هزینه کمتر، سریع تر و مطمئن تر به هدف خود برسید
گروه حقوقی مستر ویزا از شهرهای ایران نماینده فعال می پذیرد


متقاضیان می توانند از طریق شماره واتس اپ 00380631900523 وقت مشاوره رزرو نمایند

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۲ مهر ۹۹ ، ۱۵:۰۰
milad gh

امروزه با گسترش علم و تکنولوژی هر لحظه جنبه های بیشتری از زوایای مخفی علم و طبیعت عیان میشود که بسیاری از کاربردهای طب مکمل و پزشکی جایگزین را به اثبات رسانده و در عین حال بسیاری از مدعیان دروغین و شیاد طب نماهای فیک مثل انرژی درمانی کاذب را نیز به همین طریق فاقد اعتبار کرده است.

از طرفی همین پیشرفت دانش و فناوری که مزایای مفیدی برای زندگی بشر داشته و لوازم و وسایل جدیدی را برای رفاه و آسایش و بعضا تسریع در امور زندگی در اختیار انسانها قرار داده باعث بروز آلودگی ها و عوارضی در محیط زیست شده که برای حیات و سلامتی انسانها اثرات مخرب و زیان باری به همراه داشته است بویژه آلودگی های زندگی شهری مثل امواج مضر و مخرب مایکروویو و دکل های موبایل و سیگنال های الکتریکی که هر چند برخلاف آلودگی هوا با چشم دیده نشده و نامرئی هستند اما عوارض آنها بعد از سالها تحقیق و پژوهش توسط محققان عرصه پزشکی و سلامت به اثبات رسیده اند.

یکی از آن عوارض حاد، افزایش بیش از حد یون های مثبت در بدن انسان و محیط اطراف اوست که باعث ایجاد اتصال عرضی پیوندهای یونی (کووالانسی) در سلولهای بدن انسان شده و در نهایت به ایجاد رادیکالهای آزاد منتهی میشود که شناخته شده ترین عامل اصلی شیوع سرطان در جهان محسوب میگردد که از مداومت در عدم تعادل یونی در بدن نشات گرفته است . ناگفته نماند که سردرد ، استرس و اضطراب مزمن و بسیاری از ناخوشی های جسم و روح انسان از دیگر عوارض این آلودگی هاست.

به هر روی بشر امروزی نمیتواند با وجود عوارض استفاده از تکنولوژی های مدرن از استفاده از آنها را متوقف کند و در واقع در خیال برخی انسانهای مدرن امروزی مزایای تکنولوژی بر معایب آن چربیده  که صد البته این تصوری اشتباه و خطرآفرین است. اما براستی راه حل چیست که بتوان از تکنولوژی های جدید بدون هیچ عوارضی بهره مند گردید؟

یکی از ایده هایی که بعدا عملی شد و به عنوان چاره ای برای رفع این عارضه مطرح گشت ایجاد یک محافظ برای بدن انسان در برابر تشعشعات امواج رادیویی و مایکروویو بود اما این سد محافظ چطور ایجاد شده و به چه شکل ظهور میکند؟ آیا حتما لباس مخصوصی باید به تن کنیم؟

رفع این عارضه یعنی عدم تعادل یونی در بدن انسان با ایجاد تعادل توسط یون های منفی خنثی کننده یونهای مثبت و رادیکالهای آزاد میسر میگردد که همانگونه که در بالا ذکر شد چون این عارضه بیشتر در محیط زندگی شهری بوجود می آید میبایست در طبیعت و دور از زندگی شهری به دنبال محیط های سالمی گشت که دقیقا شرایطی برعکس داشته باشند.

بر حسب تحقیقات دانشمندان سنگ های آتش فشانی ، سواحل شن های سیاه ، آبشارها و چشمه های آب گرم مکانهایی هستند که به صورت طبیعی دارای مقادیر زیادی از یون های منفی بوده که زندگی در اطراف آنها به صورت مداوم میتواند به خنثی سازی رادیکال های آزاد بینجامد.

این روش درمان جایگزین تاثیر خوبی در کمک به شفای بسیاری از بیماریها و حفظ سلامتی دارد اما مشکل بعدی اینجاست که انسان شهری نمیتواند شهر و تجارت و شغل خویش را رها کرده و همیشه در این نزدیکی این مکانها حضور داشته باشد بلکه فقط گهگاهی در ایام فراغت حضور موقت در مجاورت آنها برای او میسر است.

پس از سالها پیگیری ، تحقیقات و آزمایش های فراوان ابتدا در سنگاپور و نهایتا در ژاپن دانشمندان محصولی به نام گردنبند اسکالر اختراع و عرضه کردند که با استفاده از همین مواد یون دار آتش فشانی و 76 نوع گوناگون کریستال های معدنی ساخته شده و توسط فناوری نانوتکنولوژی چینش آنها به صورتی کاملا متمرکز در مرکز محصول انجام گردیده است و از آنجا که میبایست بیشترین تاثیر را در چاکراهای انرژی بدن انسان بگذارد به شکل گردنبند ساخته و طراحی شده که هم جنبه تزیینی و زینتی داشته باشد و هم در موقعیت سینه بیشترین اثرگذاری را داشته باشد که البته محصولات اسکالر در شکل های دیگری مثل قلم و شیلد محافظ هم ساخته شده اند اما بیشترین کاربرد را همین گردنبند انرژی دارد که تا شعاع ده متر از بدن انسان را تحت الشعاع قرار میدهد.  لازم به ذکر است که محصول مشابهی به نام دستبند مغناطیسی هم با کاربرد نزدیک جهت یونیزاسیون گلبولهای خون تولید و عرضه میگردد که تاثیر مثبتی در درمان دردها و رفع مشکلات سلامتی دارد.

 

 

پایگاه داده ایران آویز در جهت نقد و بررسی طب مکمل و پزشکی جایگزین و همینطور مباحثه و مقایسه انواع طب مکمل به صورتی عادلانه و به دور از هرگونه تعصب و غرض میپردازد و ایضا عرضه کننده گردنبند اسکالر اورجینال تکنولوژی ژاپن ساخت کمپانی های بایواکسل ، فیوژن اکسل و ای‌یاشی است که این محصولات کاملا اصل بوده و توسط دستگاه یون سنج مورد آزمایش قرار میگیرند که تفاوت واضح و آشکار آنها با محصولات چینی و تقلبی موجود در بازار را میتوان به آسانی مشاهده کرد.

پایگاه  اینترنتی ایران آویز www.iranaviz.com و شماره تلفن و واتساپ 09109977788 جهت ارتباط علاقمندان به زندگی سالم در محیط شهری و حفاظت از خویشتن در برابر تشعشعات مخرب و رادیکال های آزاد با کارشناس فروش و کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با محصولات برقرار است.

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۹ مهر ۹۹ ، ۱۶:۳۱
milad gh
يكشنبه, ۱۳ مهر ۱۳۹۹، ۰۳:۲۶ ب.ظ

معرفی دکتر شقایق درویشی

دکتر شقایق درویشی از جمله روانشناسان و مشاوران برتر ایران محسوب می شود . دکتر درویشی از اعضای انجمن روانشناسی آمریکا و  انجمن روانشناسی ایران می باشد و همچنین عضو سازمان نظام روانشناسی و مشاوره ایران می باشد .

آدرس وبسایت دکتر شقایق درویشی https://www.drshaghayeghdarvishi.ir/ می باشد با مراجعه به وبسایت دکتر شقایق درویشی میتوانید برای رزرو نوبت و مشاوره با دکتر اقدام نماییم .

دکتر شقایق درویشی ارائه دهنده انواع خدمات تخصصی در حوزه های مختلف مشاوره و روانشناسی ، همچون :

خدمات تخصصی در حوزه مشاوره به شرح زیر می باشد :

مشاوره خانواده :

افراد به مشاوره خانواده مراجعه می کنند تا زندگی بهتر از آنچه که دارند داشته باشند در مشاوره خانواده افراد مهارت های زندگی ، چگونگی حل مشکلات در زمان بروز مشکلات مختلف ، چگونگی تربیت فرزندان و ... را می آموزند .

مشاوره ازدواج :

 به صورت مشاوره پیش از ازدواج و مشاوره پس از ازدواج انجام می شود در مشاوره پیش از ازدواج تمامی ویژگی های شخصیتی و رفتاری طرفین مورد بررسی و ارزیابی قرار می گیرد و زوجین از بروز مشکلات احتمالی آگاه می شوند .همچنین چگونگی حل کردن این گونه مشکلات را می آموزند دکتر شقایق درویشی در مشاوره پس از ازدواج نیز تمامی مشکلات و دغدغه های زوجین مورد قرار می دهد  و راهکارهای مناسب برای حل مشکلات را ارائه مب دهد تا به بهترین شکل مشکلات خود را حل کرده و زندگی به دور از تنش داشته باشند .

مشاوره فردی :

 افراد برای اینکه به شناخت دقیق تری نسبت به خود و ویژگی های شخصیتی و رفتاری خود برسند به مشاوره فردی مراجعه می کنند زمانی که فرد به شناخت دقیقی از خود برسد ، می تواند در زمان های مختلف بهترین تصمیم گیری را انجام دهند و کمتر دچار اشتباه در تصمیم گیری های خود شوند .

مشاوره تحصیلی :

 بسیاری از دانش آموزان در مقاطع مختلف تحصیل خود دچار مشکلاتی همچون عدم تمرکز ، مشکلاتی در درس خواندن و ... می شوند همچنین بسیاری از دانش آموزان در مقاطع مختلف به ویژه سال های آخر تحصیل خود نیاز به برنامه ریزی دقیق دارند تا بتواند در امتحانات نهایی و کنکور بهترین نتیجه را بگیرند دانش آموزان برای تمامی این موارد می توانند به مشاوره تحصیلی مراجعه کنند و بهترین نتیجه را بگیرند .

رزور نوبت مشاوره با دکتر شقایق درویشی :

آدرس مطب دکتر شقایق درویشی :

میدان ونک ، خیابان ملاصدرا ، بعد از بیمارستان بقیه اله ، پلاک 209 ، طبقه 5 ، واحد  18

 

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۳ مهر ۹۹ ، ۱۵:۲۶
milad gh
جمعه, ۱۱ مهر ۱۳۹۹، ۰۳:۱۴ ق.ظ

a

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۱ مهر ۹۹ ، ۰۳:۱۴
milad gh