پزشکی و سلامتی

معرفی مقالات پزشکی
سه شنبه, ۲۵ آبان ۱۴۰۰، ۰۴:۰۴ ب.ظ

چرا به زیرپایی متحرک نیاز داریم؟

چرا به زیرپایی متحرک نیاز داریم؟

 

به سادگی، به تنظیم پاهای شما در بهینه ترین موقعیت ارگونومیک برای افزایش راحتی و کاهش خطر مشکلات سلامتی کمک می کند. هنگامی که جای خود را تنظیم می کنید تا مطمئن شوید که بدن شما در ارگونومیک ترین موقعیت روی میز قرار دارد - ابتدا صندلی را طوری تنظیم می کنیم که ارتفاع میز مناسب باشد به طوری که آرنج شما در سطح میز یا کمی بالاتر از سطح میز باشد. برای به دست آوردن این موقعیت اول، بسیاری از افراد تمایل دارند پاهای خود را از روی زمین بلند کرده باشند و نمی توانند پاهای خود را صاف روی زمین قرار دهند. این وضعیت برای کار روی میز ضروری است، زیرا بدون مراقبت از پاها،  گردش خون در پشت ران را قطع می شود و باعث درد و مشکلات سلامت جدی در آینده خواهد شد. آیا زیر پایی متحرک مانند خرید لوازم التحریر برای شروع کار ضروری است



 

پس راه حل چیست؟ داشتن تکیه گاه که پاهای شما روی آن تکیه کنند تا وضعیت بدنی درست را حفظ کنند - اینجا جایی است که زیرپایی متحرک ساخته شده اند و اکنون به یک قطعه محوری از تجهیزات برای فضای کار اداری تبدیل شده اند.

 

 

امروزه انواع مختلفی از زیرپایی و یا زیر پایی متحرک با عملکردهای خاص بسته به نیاز کاربر وجود دارد، بنابراین ما اینجا هستیم تا عوامل زیرپایی فعلی را بررسی کنیم تا در هنگام خرید زیرپایی خود در نظر بگیرید.

 


 

مزایای استفاده از زیرپایی چیست؟


 

گردش خون را تقویت می کند

 

زیرپایی ها با قرار دادن پاها در حالت تکیه شده، در خنثی ترین حالت به کاهش خطر ابتلا به مشکلات گردش خون کمک می کنند. گزینه‌های پیشرفته زیرپایی یا همان زیر پایی متحرک دارای ویژگی «تکان دادن» است که با تقویت حرکت پاها هنگام نشستن پشت میز، این عملکرد را افزایش می‌دهد. خیلی وقت های پاهایمان مانند پوشه آویز آویزان است و این بسیار برای سلامت بدن ما مضر است



 

حالت بدن را در وضعیت مناسب قرار می دهد

 

هنگام استفاده از زیرپایی که به درستی در زیر میز قرار می گیرد، به قرار دادن بدن در وضعیت صحیح بدن کمک می کند تا خطر آسیب یا درد آینده را به حداقل برساند.



 

راحتی و بهره وری بیشتر

 

هنگام استفاده از زیرپایی برای قرار دادن پاها و پاها روی میز، می توانید بلافاصله احساس راحتی بیشتری کنید. راحتی بیشتر به معنای درد کمتر و درد کمتر می تواند به معنای بهره وری بیشتر باشد.

 

قابلیت تنظیم ارتفاع:

 

رایج ترین عاملی که باید در نظر گرفته شود، تنظیم ارتفاع برای زیرپایی است. این امکان قد صحیح کاربر را فراهم می‌کند - اندازه‌گیری‌های تنظیم ارتفاع را شناسایی کنید تا اطمینان حاصل کنید که برای ارتفاع مورد نیاز شما مناسب است.



 

قابلیت تنظیم زاویه:

 

برخی از زیرپایی ها دارای تنظیم زاویه ثابت یا متحرک هستند. این به کاربر این امکان را می دهد که تنظیم را تغییر دهد تا اطمینان حاصل شود که مفاصل مچ پا در موقعیت خنثی قرار دارند تا راحتی بهینه در هنگام نشستن داشته باشند.



 

حرکت پد پا - عملکرد تکان دادن:

 

برخی از زیرپایی‌های ارگونومیک، عملکرد چرخشی را از بالشتک‌های زیرپایی فراهم می‌کنند که به زیرپایی‌ها اجازه می‌دهد پاها را به جلو و عقب تکان دهند و باعث افزایش حرکت و افزایش گردش خون می‌شود.



 

مواد سنگین:

 

بیشتر زیرپایی‌ها با یک ماده پلاستیکی سخت برای کف پا عرضه می‌شوند که استاندارد است. برخی دیگر یک پد آجدار ارائه می دهند تا در حین استفاده، پاها را تا حدودی «ماساژ» ارائه دهند. برای محیط‌های کاری که در آن کفش‌های کثیف وجود دارد، نگاه کردن به محصولی مانند زیرپایی بلند می‌تواند بهترین گزینه با پد فرش سنگین آن باشد که به چسبیدن کفش به زیرپایی کمک می‌کند و هیچ «لغزیدن» پاها از زیرپایی وجود ندارد. .

 

 

 

پایه ضد لغزش:

 

زیرپایی‌ها باید دارای پایه‌ای ضد لغزش باشند تا در حین استفاده، زیرپایی روی زمین سر نخورد.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۰/۰۸/۲۵
milad gh

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی