پزشکی و سلامتی

معرفی مقالات پزشکی
يكشنبه, ۱۳ مهر ۱۳۹۹، ۰۳:۲۶ ب.ظ

معرفی دکتر شقایق درویشی

دکتر شقایق درویشی از جمله روانشناسان و مشاوران برتر ایران محسوب می شود . دکتر درویشی از اعضای انجمن روانشناسی آمریکا و  انجمن روانشناسی ایران می باشد و همچنین عضو سازمان نظام روانشناسی و مشاوره ایران می باشد .

آدرس وبسایت دکتر شقایق درویشی https://www.drshaghayeghdarvishi.ir/ می باشد با مراجعه به وبسایت دکتر شقایق درویشی میتوانید برای رزرو نوبت و مشاوره با دکتر اقدام نماییم .

دکتر شقایق درویشی ارائه دهنده انواع خدمات تخصصی در حوزه های مختلف مشاوره و روانشناسی ، همچون :

خدمات تخصصی در حوزه مشاوره به شرح زیر می باشد :

مشاوره خانواده :

افراد به مشاوره خانواده مراجعه می کنند تا زندگی بهتر از آنچه که دارند داشته باشند در مشاوره خانواده افراد مهارت های زندگی ، چگونگی حل مشکلات در زمان بروز مشکلات مختلف ، چگونگی تربیت فرزندان و ... را می آموزند .

مشاوره ازدواج :

 به صورت مشاوره پیش از ازدواج و مشاوره پس از ازدواج انجام می شود در مشاوره پیش از ازدواج تمامی ویژگی های شخصیتی و رفتاری طرفین مورد بررسی و ارزیابی قرار می گیرد و زوجین از بروز مشکلات احتمالی آگاه می شوند .همچنین چگونگی حل کردن این گونه مشکلات را می آموزند دکتر شقایق درویشی در مشاوره پس از ازدواج نیز تمامی مشکلات و دغدغه های زوجین مورد قرار می دهد  و راهکارهای مناسب برای حل مشکلات را ارائه مب دهد تا به بهترین شکل مشکلات خود را حل کرده و زندگی به دور از تنش داشته باشند .

مشاوره فردی :

 افراد برای اینکه به شناخت دقیق تری نسبت به خود و ویژگی های شخصیتی و رفتاری خود برسند به مشاوره فردی مراجعه می کنند زمانی که فرد به شناخت دقیقی از خود برسد ، می تواند در زمان های مختلف بهترین تصمیم گیری را انجام دهند و کمتر دچار اشتباه در تصمیم گیری های خود شوند .

مشاوره تحصیلی :

 بسیاری از دانش آموزان در مقاطع مختلف تحصیل خود دچار مشکلاتی همچون عدم تمرکز ، مشکلاتی در درس خواندن و ... می شوند همچنین بسیاری از دانش آموزان در مقاطع مختلف به ویژه سال های آخر تحصیل خود نیاز به برنامه ریزی دقیق دارند تا بتواند در امتحانات نهایی و کنکور بهترین نتیجه را بگیرند دانش آموزان برای تمامی این موارد می توانند به مشاوره تحصیلی مراجعه کنند و بهترین نتیجه را بگیرند .

رزور نوبت مشاوره با دکتر شقایق درویشی :

آدرس مطب دکتر شقایق درویشی :

میدان ونک ، خیابان ملاصدرا ، بعد از بیمارستان بقیه اله ، پلاک 209 ، طبقه 5 ، واحد  18

 

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۹/۰۷/۱۳
milad gh

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی