پزشکی و سلامتی

معرفی مقالات پزشکی
چهارشنبه, ۲۸ خرداد ۱۳۹۹، ۰۲:۱۲ ب.ظ

برای ساخت مهر پزشکی چه نکاتی باید رعایت گردد ؟

مهمترین ابزاری که پزشکان و پرستاران در هر رشته پزشکی که مشغول به فعالیت هستند و از آن در طول روز بارها استفاده میکنند مهر پزشکی است. 

مهر پزشکی ویژگیهای خاصی دارد و می بایست در طراحی و ساخت آن نکات بسیار زیادی را لحاظ نمود تا بهترین اثربخشی را داشته باشد ، زود خراب نشود ، سایز بزرگی نداشته باشد و نوشته های روی آن کاملا خوانا باشد . 

سایز و مدل مهرهای پزشکی با توجه به نوع فعالیت پزشک سفارش دهنده و نوع کاربرد آن متفاوت می باشد. برای مثال بعضی رشته ها مانند پرستاری از سایز 37 میلیمتر استفاده میکنند به این دلیل که کوچک هست و در جیب هم جا میشه. 

 

ولی عمدتا پزشکان ، داروخانه ها و فیزیوتراپیستها از دستگاههای سایز 46 میلیمتر استفاده می کنند. سایز بزرگتر مهر پزشکی 

سایز 58 میلیمتر هست . و نکته قابل اهمیت این هست که دو نوع مهر ژلاتینی اتومات و مهر لیزری اتومات در حال حاضر در بازار ایران بسیار پر سفارش می باشند. 

بعضی از پزشکان علاقمند به داشتن مهر جیبی هستند که بتوانند در روپوش پزشکی خود گذاشته و هنگام جابجایی راحت باشند برای انجام این کار میتوانند از مهر جیبی پزشکی اتومات استفاده نمایند . 

بهترین و معروفترین برند مهر پزشکی ، برند ترودات ساخت کشور اتریش می باشد که علاوه بر زیبایی ظاهری،کیفیت فوق العاده بالا  و طول عمر طولانی را دارا می باشد. نوشته ها توسط این دستگاه به خوبی و بر روی کاغذ منتقل می گردد. 

گاهی اوقات نیاز به درج لوگو در مهر هست ، برای مثال درج لوگو بیمارستان که در این حالت امکان تغییر سایز و شکل مهر بر اساس لوگو ارسالی وجود دارد تا مهری شکیل طراحی و ساخته گردد.  

معمولا پزشکان علاقه دارند تا نام و نام خانوادگی آنها بصورت نستعلیق درج شود و در خط دوم تخصص آنها نوشته شود و در خط سوم شماره نظام پزشکی درج گردد. میتوان برای بهتر شدن ظاهر مهر از یک کادر نیز استفاده کرد. 

جهت مشاهده نمونه کارها و قیمتها میتوانید به لینک زیر و سایت مهرستون مراجعه فرمایید. 

 http://www.mohrestoon.ir/pre-inked-medical-stamp

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۹/۰۳/۲۸
milad gh

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی